جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

انتشار بیانیه از دفتر استاد انصاریان

دوشنبه ۸ دی ۱۳۹۳ ساعت ۰۶:۵۰
کد مطلب: 398604
دفتر حجت‌الاسلام والمسلمین استاد حسین انصاریان با صدور بیانیه‌ای، انتشار اخباری در برخی رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی را نادرست خواند.
به گزارش جهان به نقل از ابنا، دفتر حجت‌الاسلام والمسلمین استاد حسین انصاریان با صدور بیانیه‌ای، انتشار اخباری در برخی رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی را نادرست خواند.

در این بیانیه آمده است:

هو الصادق

از آنجایی که برخی رسانه‌های گروهی و شبکه‌های اجتماعی مطالبی را از قول دانشمند محترم استاد حسین انصاریان منتشر نموده‌اند و بعضا دقت کافی در نقل قول از ایشان را ننموده و خصوصا با انتخاب تیترهای گزینشی و مغایر با شئون، موجب برداشت‌های نا‌مناسب و غیر صحیح شده است با توجه به لزوم رعایت و دقت بیشتر در تنظیم اخبار و انتخاب تیتر، این دفتر ضمن دعوت از اصحاب محترم رسانه و فعالان شبکه‌های اجتماعی به رعایت اصول اخلاقی و حرفه‌ای در گزینش تیتر‌ها و نقل مطالب از چهره‌های فرهنگی مورد وثوق مردم، از علاقمندان و دنبال کنندگان مباحث اعتقادی، اخلاقی و اجتماعی حضرت استاد انصاریان می‌خواهد تا مطالب و اظهارات ایشان را صرفا از سایت رسمی استاد به نشانی: www. erfan. ir و یا خبرگزاری‌های رسمی و معتبر کشور دنبال کنند.

از خداوند متعال توفیق و سربلندی روز افزون تمامی مردم مومن و حقیقت طلب و همه مشتاقان علوم و معارف اهل البیت (ع) را مسئلت داریم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *