چهارشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۳ - 29 May 2024
 
۰
رئیس فدراسیون تنیس روی‌میز:

یک‌صدم هزینه فوتبال برای تنیس روی‌میز

جمعه ۱۴ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۰۲:۴۷
کد مطلب: 394807
رئیس فدراسیون تنیس روی‌میز گفت: مدیران یک صدم از هزینه‌ای که برای تیم‌هایی همچون والیبال و فوتبال می‌کنند را برای تنیس روی‌میز نمی‌کنند.
به گزارش جهان به نقل از خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، محمد زارع‌پور بعد از ظهر امروز در مجمع عمومی انتخاب رئیس هیئت تنیس روی مازندران، اظهار داشت: مازندران مهد ورزش کشور است و با توجه به این همه استعداد از سوی مسئولان حضور نماینده‌ای از مازندران در رشته تنیس روی میز باید در لیگ برتر فراهم شود.

وی با اشاره به حضور بازیکنانی بزرگ و باتجربه در رشته تنیس روی میز در مازندران، تصریح کرد: نوشاد و نیما عالمیان و همچنین محجوبه و پوریا عمرانی به عنوان بازیکنان سرشناس مازندرانی در تیم ملی هستند.

رئیس فدراسیون تنیس روی میز کشورمان در ادامه از استعدادهای شکوفای این رشته ورزشی در مازندران خبر داد و ابراز داشت: مازندران از هیئت‌های نمونه و فعال کشور است که در رده‌های مختلف به ویژه سنین پایه سرمایه‌گذاری خوبی در این رشته ورزشی کرده است.

زارع‌پور با بیان اینکه مدیران یک صدم هزینه‌ای که برای تیم‌هایی همچون والیبال و فوتبال می‌کنند، برای تنیس روی میز هزینه نمی‌کنند، اذعان داشت: پس از حضور ورزشکاران تنیس روی میز در المپیک استقبال بسیار خوبی به این رشته ورزشی در سطح کشور شده است.

وی از میزبانی مازندران از تیم ملی در سه مرحله در شهرهای بابل و بابلسر خبر داد و اظهار داشت: با فعالیت دو خانه تنیس روی میز در ساری و بابل و با افتتاح خانه تنیس روی میز تنکابن بخشی از مشکلات این ورزش در مازندران کاسته می‌شود.

رئیس فدراسیون تنیس روی‌میز از آموزش این رشته ورزشی در سال پنجم ابتدایی در مدارس کشور خبر داد و یادآور شد: با همکاری آموزش و پرورش، اداره کل ورزش و جوانان و هیئت استان‌ها برای کشف و استعدادیابی، آموزش تنیس روی‌میز در مدارس ابتدایی اجباری می‌شود.

زارع‌پور با بیان اینکه برای توسعه تنیس روی میز، از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنیم، گفت: در صورت افتتاح سالن ورزشی فدراسیون به اندازه خود تجهیزات اولیه این ورزش، تور، توپ، میز آمادگی همکاری با هیئت‌ها را دارد.

وی از حضور محجوبه عمرانی ملی‌پوش مازندرانی در کمیته فنی فدراسیون خبر داد و افزود: برای تعامل بیشتر بین ورزشکاران و فدراسیون محجوبه عمرانی از بین بانوان و افشین نوروزی از بین آقایان به کمیته فنی معرفی شدند.

رئیس فدراسیون تنیس روی میز در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به مهیا بودن امکانات و شرایط آب و هوایی هر یک از شهرهای مازندران می‌تواند میزبان بسیار خوبی برای اردوهای تیم ملی و مسابقات قهرمانی کشور باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *