دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۴
۲

امارات دوباره مدعی جزایر سه‌گانه شد

دوشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۰۷
کد مطلب: 394235
رییس امارات:هیچ راه‌حل و یا تفاهمی را در مورد جزایر سه گانه نمی پذیریم!
خلیفه بن زاید آل نهیان طی سخنانی اعلام کرد که امارات به دنبال روابط بهتر با تهران است و موضوع جزایر سه‌گانه را تنها مانع این امر دانست.

به گزارش جهان به نقل از خبرگزاری دانشجو ؛ و به نقل از خبرگزاری "کونا" ،"خلیفه بن زاید آل نهیان" رئیس امارات در مراسمی که به مناسبت چهل و سومین روز استقلال کشورش برگزار شده بود طی سخنانی اعلام کرد که چشم‌انداز امارات روابط بهتر با ایران است.

بنابر گزارش خبرگزاری رسمی کویت "کونا"، وی افزود: امارات برای امنیت و آرامش بیشتر منطقه به دنبال روابط بهتر با تهران است اما مانع این کار اشغال جزایر سه گانه تنب بزرگ، تنب کوچک و ابوموسی توسط ایران است و این کشور هیچ راه‌حل و یا تفاهمی با مذاکره در این مورد را نمی‌پذیرد.



لازم به یادآوری است که مرضیه افخم سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان روز شنبه در واکنش به بیانیه صد و سی و سومین نشست وزرای خارجه شورای همکاری خلیج فارس در دوحه، جزایر ابوموسی، تنب بزرگ و تنب کوچک را بخش جدایی ناپذیر سرزمین ایران خواند و تاکید کرد: تکرار ادعاهای بی اساس، تاثیری بر حقایق تاریخی نداشته و مردود است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ابوموسی را خرمشهر میدانیم/خلیج فارس را خلیج همیشه فارس می نامیم
محمد
یارو رو تو روستا راهش نمیدادند سراغ خونه کدخدا را میگرفت !!!