سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 7 May 2024
 
۲
۶

دورخیز تشکل حامی فتنه برای انتخابات ۹۴

دوشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۴۹
کد مطلب: 394230
گردانندگان اصلی این تشکل ارتباط بسیار نزدیکی با اعضای شاخه جوانان حزب منحله مشارکت دارند...
سرویس سیاسی جهان‌نیوز: سازمان دانشجویی حزب اسلامی کار از آن دسته تشکل های اصلاح طلب است که از مدت‌ها قبل عزم خود را برای حضور در انتخابات مجلس ۹۴ جزم نموده و اخیرا بر حجم فعالیت‌های تشکیلاتی خود افزوده است.

به گزارش جهان، این سازمان به اصطلاح دانشجویی هیچگاه مرزبندی خود را با فتنه مشخص نکرده و همواره در نشست ها و جلسات خود از تندروهای اصلاح طلب و اعضای احزاب منحله مشارکت و مجاهدین انقلاب بعنوان سخنران و مهمان بهره می‌گیرد.

گردانندگان اصلی این تشکل ارتباط بسیار نزدیکی با اعضای شاخه جوانان حزب منحله مشارکت دارند و "مهدی.ج"، رئیس سابق این سازمان، به همراه برخی اعضای شاخه جوانان حزب ساختارشکن مشارکت از اعضای هیئت موسس حزب ندای ایرانیان است که اعلام موجودیت آن با واکنش های منفی بسیاری در بین اصلاح طلبان مواجه شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


عجب فتنه ای شده تمومی نداره
تموم که نمیشه هیچ هر روز پرو بال تازه و بیشتری میگیره
عجب فتنه ای شده این فتنه
اراکی
هر موقع جناب ابلیس پایان و ظیفه خودشو اعلان کرد فتنه هم پایان میابد. اهل بصیرت عامل به آیه وقاتلوهم حتی لا تکون فتنه هستند و ریشه فتنه گران را در هرزمان برخواهد کند . فتنه گران هم باید بدانند سرنوشتی جز دوزخ در انتظارشون نیست .
اراکی
شورای محترم نگهبان در مقابل مآزمونی دیگر قرار گرفته و باید تمام قد جلوی فتنه فتنه گران و همچنین افراط و افراطی گری بایستد.
France
مگر نمي گوييد دمكراسي ديني بايد الگوي حكومتها بشود خب بگذاريداينجا هم مردم قضاوت كنند