دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۳

'رئیس جمهور ضمن دلجویی از رسانه‌ها به مشاورین خود تذکر جدی بدهد'

سه شنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۰۹
کد مطلب: 391956
مدیرکل ارتباطات و اطلاع‌رسانی مجمع تشخیص مصلحت گفت: مشاورین رسانه‌ای دولت باید به سرعت رویکرد خود را نسبت به رسانه‌ها اصلاح کنند.
به گزارش جهان،‌ ساسان والی زاده، مدیرکل ارتباطات و اطلاع‌رسانی دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام در گفتگو با خبرنگار«نسیم» در واکنش به اظهارات حسام الدین آشنا مبنی بر اینکه "مساله مذاکرات در سطح کلان نظام مطرح می‌شود بنابراین تشخیص اینکه نیاز به مصوبه مجلس دارد یا نه در حد تعدادی از نمایندگان، رسانه‌ها و دلواپسان نیست" و نیز تکذیبه آشنا نسبت به این اظهارات که در نهایت منجر به انتشار فایل صوتی آن توسط خبرگزاری «نسیم» شد، اظهارکرد:اظهارات آقای آشنا درباره نمایندگان مجلس و رسانه ها نگران کننده است البته جنس اظهارات ایشان مسبوق به سابقه است و ظاهرا آقای آشنا رسانه ها را تنها ابزاری ثناگو می پندارند که باید تمایلات ایشان را رله نمایند.

والی زاده رسانه ها را نماینده صدیق افکار عمومی دانست و در همین زمینه تاکید کرد: اینکه فردی که کسوت مشاوره فرهنگی را دارد اینچنین رسانه ها را با الفاظ توهین آمیز از اظهار نظر منع و یا سرزنش کند نشاندهنده آن است که چنین فردی نه تنها رسانه بلکه افکار عمومی را هم نمی شناسد بنابراین ادامه چنین وضعیتی قطعا باعث انقطاع در تعاملات سازنده بین رسانه ها و دولت می شود.

مدیرعامل سابق ایسنا با بیان اینکه در شرایط کنونی کمترین توقع رسانه ها از شخص رئیس جمهور محترم که همواره در سخنان خود به تکریم رسانه ها تاکید کرده، دلجوئی از اصحاب رسانه است، بیان کرد: رئیس جمهور ضمن دلجویئ از رسانه ها به مشاورین خود تذکر جدی نیز بدهد.

مدیرکل ارتباطات و اطلاع‌رسانی دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام همچنین ضمن اشاره به انتشار فایل صوتی مصاحبه «نسیم» با حسام الدین آشنا که پس از تکذیبیه وی منتشر شد، خاطرنشان کرد: پس از انتشار فایل صوتی مصاحبه مزبور این امر آشکار شد که آقایان حتی حاضر به پذیرش مسئولیت سخنان نسنجیده خود نیز نیستند.

ساسان والی زاده در خاتمه یادآور شد: بی احترامی به "رسانه" بی احترامی به افکار عمومی و در واقع بی حرمتی به مردم است بر این اساس مشاورین رسانه ای دولت باید به سرعت رویکرد خود را نسبت به رسانه ها اصلاح کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *