جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

سیلی محکم روحانیت به دشمنان اسلام

پنجشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۳۱
کد مطلب: 399338
آیت الله علوی گرگانی با بیان اینکه باید مراقب باشیم دشمن در ادارات و سازمان‌های ما نفوذ نکند، گفت: سیلی که دشمنان از روحانیت خورده‌اند از هیچ کدام از اقشار در طول تاریخ نخورده‌اند.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، آیت الله علوی گرگانی در دیدار مشاوران امور روحانیت استانداران سراسر کشور با اشاره به روایتی از امام صادق (ع) اظهار داشت: برخی مسائل انسان را شاد یا غمگین می‌کند.

مرجع تقلید شیعیان افزود: اینکه روحانیت در برنامه‌های اساسی کشور حضور دارد جای خوشحالی است اما این‌ها همه برای روحانیت مسئولیت ایجاد می‌کند.

استاد برجسته حوزه علمیه با بیان اینکه امیدواریم روحانیت بتواند سنگر خدمت به مردم را حفظ کند، تصریح کرد: ما در دنیا و آخرت باید مراقب هم باشیم، روحانیت وظیفه ای برعهده دارد که باید آن را انجام دهد و تساهل و تسامح نشود.

وی با تاکید براینکه نظام جمهوری اسلامی بهترین نظام‌ها است، خاطرنشان کرد: یکی از سعادت‌های ما این است که حتماً روحانیت باید در برنامه‌های مملکتی حضور داشته باشد چرا که حضور روحانیت در تمام مراکز و مؤسسات مؤثر است.

آیت الله علوی گرگانی با تاکید براینکه دشمن بر رسانه و اقدامات رسانه ای متمرکز است، گفت: دشمنان به دنبال پیاده سازی اهداف شوم خود هستند که در ایران نمی‌توانند آن را آنگونه که در کشورهای منطقه اجرایی می‌کند عملیاتی کند.

مرجع تقلید شیعیان با بیان اینکه جای تأسف دارد که دشمنان با بی احترامی بزرگان دین و علما در کشورهای اسلامی را مورد بی احترامی قرار می‌دهند و ذهن جهان را جریحه دار می‌کنند، افزود: باید مراقب باشیم دشمن در ادارات و سازمان‌های ما نفوذ نکند.

استاد برجسته حوزه علمیه دشمن به دنبال حذف روحانیت از نظام جمهوری اسلامی است، بیان کرد: سیلی که دشمنان از روحانیت خورده‌اند از هیچ کدام از اقشار در طول تاریخ نخورده‌اند.

وی با بیان اینکه دشمنان در هر عصر و زمانی به دنبال دشمنی با روحانیت هستند، اظهار داشت: روحانیت در تمام جهان اسلام سنگر دار است، به اندازه‌ای که دشمن روحانیت و اثرگذاری آن‌ها را شناخته خود ما نتوانسته‌ایم به این شناخت برسیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *