يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 19 May 2024
 
۰
۶

اولتیماتوم جدی وکیل دایی به مایلی‌کهن

يکشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۵۰
کد مطلب: 391465
وکیل حقوقی علی دایی گفت: «مایلی‌کهن اینقدر با صراحت لهجه به نشر اکاذیب می‌پردازد و در مورد یک نفر تهمت‌های ناروا می‌زند که احتیاجی به وکیل ندارد.»
به گزارش جهان ، نود نوشت: عسگری پیش‌بین پیرامون آزادی مایلی‌کهن و احتمال تکرار اظهارات گذشته وی در مورد موکلش توضیحاتی دادکه در ذیل این مطلب می‌خوانید.

* دایی از تصمیمش پشیمان نشده؟

- نه دیگر حرف مرد یک کلام است. وقتی دایی می‌گوید به احترام درخواست پیشکسوتان فوتبال و خانواده مایلی‌کهن این بار هم از گناه وی می‌گذرد روی حرفش هشت.

* مایلی‌کهن گفته دایی باید عذرخواهی کند.

- این دیگر از اون حرف‌هاست. چرا باید دایی عذرخواهی کند؟ مگر دایی محکوم شده که باید عذرخواهی کند؟ من واقعا مایلی‌کهن را درک نمی‌کنم.

* نادر فریادشیران مدعی شده اگر این بار محمد مایلی‌کهن وکیل می‌گرفت حتما برنده این دعوای حقوقی می‌شد؟

- خیر ایشان چون به مسائل حقوقی اشراف ندارد اینگونه اظهارنظر می‌کند. مگر در شکایت‌های اول و دوم دایی از مایلی‌کهن که ایشان وکیل داشتند برنده دعوی شدند که حالا برای شکایت سوم برنده دعوی باشد. اتفاقا مایلی‌کهن اینقدر با صراحت لهجه به نشر اکاذیب می‌پردازد و در مورد یک نفر تهمت‌های ناروا می‌زند که احتیاجی به وکیل ندارد و در هر صورت محکوم به شکست در هر دعوی حقوقی است.

* چه تضمینی وجود دارد که مایلی کهن ادعاهای سابقش را تکرار نکند؟

- راستش رضایت که در هیچ کجای قانون مشروط نیست و اگر دایی رضایت می‌دهد این رضایت بدون هیچ پیش شرطی مبنی بر عدم تکرار ادعاهای گذشته خواهد بود ولی اگر مایلی‌کهن باز هم حرف‌های گذشته‌اش را تکرار کند ما باز هم از وی شکایت می‌کنیم و این راه پیموده شده را دوباره می‌پیماییم تا مایلی‌کهن محکوم شود.

* خب چرا از ابتدا رضایت دادید؟

- نه تفاوت قضیه در این است که این دفعه دیگه مثل چند روز پیش نیست و اگر مایلی‌کهن به خاطر تکرار اظهاراتش محکوم شود دیگر هیچ‌کس نه پا پیش می‌گذارد و نه ریش گرو می‌گذارد که دایی مایلی‌کهن را ببخشد و نه دایی توجیه منطقی برای چهارمین بخشش مایلی‌کهن خواهد داشت. این بار مایلی‌کهن اگر ادعاهایش را تکرار کند باید پای حرف‌هایش تا آخر بایستد و طاقت تحمل کیفر گفته‌هایش را داشته باشد. کیفری که قانونگذار برای چهارمین بار در مورد آن کوتاه نخواهد آمد و با شدیدترین احکام پاسخ نشر اکاذیب را خواهد داد اما من در این میان یک سئوال دارم.

* بفرمایید؟

- من نمی‌دانم دوستانی که عادت کرده‌اند از آب گل‌آلود ماهی بگیرند چرا آتش بیار این معرکه شده‌اند و هنوز هیچ تضمینی برای تکرار ادعاهای وی وجود ندارد. آنها از میان این دعوی چه منفعتی می‌برند که دوست دارند آتش این اختلاف زبانه بکشد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


این روزنامه ی نود هم آتیش بیار معرکه ست
حسن روحانى
اين اقا مايلى،مشكل روحى دارد،نياز مند مطرح شدن بيشتر در جامعه است،و يك دم بخودش بسته مثل فرياد شيران ،اقا جلوى زبانت را بگير،دوران فوتبالش هم تو امجديه بيادب بود با تماشاگر درگير ميشد،روانپزشك ومسافرت بشمال برايش خوب است،دوران شما تمام شد،با فحش نميتوانى كسب شهرت و مطرح شدن پيدا كنى،
ادب مرد به ز دولت اوست
رضا
Iran, Islamic Republic of
جمله اخر اقای وکیل قابل تامل است. واقعا چرا اینقدر به این اختلافات دامن زده می شود؟
United States
چقدر بي تقوايي
شاه ي
Iran, Islamic Republic of
وکیل دایی از خداشه که مایلی و دایی باهم درگیر شن!!! هرچه درگیری بیشتر!پول میلیونی دایی به وکیلش بیشتر خواهد بود...!؟