جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۲
۲

با وجود مصرف بنزین وارداتی هوای تهران باز هم «ناسالم» شد

شنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۱۲
کد مطلب: 391306
معاون نظارت و پایش اداره کل حفاظت محیط زیست استان تهران گفت: شاخص کیفیت هوای امروز تهران بر اساس اطلاعات دریافت شده از ایستگاه های سنجش آلودگی هوای شهر تهران ۱۱۱ و در شرایط ناسالم قرار دارد.
با وجود مصرف بنزین وارداتی هوای تهران باز هم «ناسالم» شد
به گزارش جهان، محمد رستگاری در گفت‌وگو با ایسنا، در این خصوص افزود: براساس داده‌های دریافتی از ایستگاه‌های سنجش آلودگی هوای شهر تهران میانگین شاخص کیفیت هوای تهران در ۲۴ ساعت گذشته ۱۱۱ و در شرایط ناسالم قرار دارد.

وی ادامه داد: میانگین غلظت آلاینده ذرات معلق کمتر از ۵.۲ میکرون ۱۱۱ ذرات معلق کمتر از ۱۰ میکرون ۵۹ و منواکسید کربن ۵۱ است.

به گفته رستگاری، با توجه به عدد ۱۱۱ شاخص کیفیت هوا نیازی به برگزاری جلسه کارگروه اضطرار نخواهد بود.

به گزارش جهان، این در حالی است که سازمان حفاظت محیط زیست از ابتدای سال بارها اعلام کرده بود با واردات بنزین از خارج و مصرف آن به جای تولید بنزین در داخل کشور دیگر شاهد آلودگی هوای تهران نخواهیم بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ناسالم میشود ولی دیگر که از مرز هشدار فراتر نمیرود
هوا بدتر نشده باشه بهتر هم نشده. با بنزین بی کیفیت وارداتی که برای پر کردن جیب دلالان و تکمیل تحریم امریکا وارد شد. الان هم به وضع هشدار رسیده