شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰

اعلام نتایج انتخابات پارلمانی تونس

دوشنبه ۵ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۲۱:۴۳
کد مطلب: 388374
با پایان شمارش آرای انتخابات پارلمانی تونس و قطعی شدن پیروزی حزب "ندای تونس" به رهبری الباجی قائد السبسی، جنبش النهضه که در انتخابات 2011 توانسته بود پیروزی چشمگیری به دست آورد، رسما شکست خود در این دوره از انتخابات پارلمانی را پذیرفت.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، جنبش النهضه تونس رسما شکست در برابر رقیب خود حزب "ندای تونس" را پذیرفت.

به گزارش شبکه اسکای نیوز عربی، با پایان شمارش آرای انتخابات پارلمانی تونس و قطعی شدن پیروزی حزب "ندای تونس" به رهبری الباجی قائد السبسی، جنبش النهضه که در انتخابات ۲۰۱۱ توانسته بود پیروزی چشمگیری به دست آورد، رسما شکست خود در این دوره از انتخابات پارلمانی را پذیرفت.

زیاد العذاری، سخنگوی جنبش النهضه با اعلام پذیرش شکست این جنبش گفت: آماری که از مراکز رای گیری به دست ما رسیده نشان می‌دهد که حزب ندای تونس نزدیک به ۸۰ کرسی پارلمان را به خود اختصاص داده و ما ۷۰ کرسی به دست آورده‌ایم. به این ترتیب حزب ندای تونس که یک جریان سکولار محسوب می‌شود توانست پیروز در این دوره از انتخابات پارلمانی را به دست بیاورد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *