شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰

هشدار‌درباره تشخیص‌ نابجای برخی پزشکان

يکشنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۰۷
کد مطلب: 386597
به گزارش جهان به نقل از باشگاه خبرنگاران، عصمت السادات هاشمی دبیر علمی کنگره سراسری سرطان سینه گفت: سرطان سینه شایع‌ترین سرطان در میان زنان است، مادران خانواده یکی از مهم‌ترین افراد خانواده محسوب می‌شوند و سلامت آنان بسیار مهم است.

وی افزود: تشخیص زود هنگام برای درمان سرطان سینه از مهم‌ترین نکات درمان بیماری تلقی می‌شود.

وی ادامه داد: در هفتمین کنگره سرطان سینه از اساتید مجرب پژوهشکده سرطان سینه و اساتید مجرب خارج از کشور حضور دارند، در واقع هدف از برگزاری این کنگره کاهش عوامل خطر است.

هاشمی اذعان داشت: در این کنگره روش‌های تشخیص، روش‌های درمان و بهبودی بیماران از محورهای اصلی کنگره سرطان سینه است.

پژوهشکده سرطان سینه جهاد دانشگاه اولین مرکز سرطان سینه در ایران است که باید همچنان ارتقاء پیدا کند تا کمک بیشتری به بیماران سرطانی شود.

دبیر کنگره سرطان سینه افزود: ایران جزء کشورهایی است که از نظر رادیولوژی برای تشخیص سرطان سینه هزینه بردار است، به همین دلیل برخی افراد به دلیل هزینه بالای رادیولوژی از درمان این بیماری عقب می‌افتند، شعار این کنگره جمله سرطان درمان پذیر است، می‌باشد و با درمان مناسب، بیمار می‌تواند بیمار را به زندگی عادی برگرداند.۲۴ مقاله به این کنگره ارسال شده است که از این تعداد ۵۰ مقاله ژنتیک، بیش از ۵۰ مقاله کیفیت زندگی و ۱۵۰۰ پوستر ارائه شده است.

جشنواره بهبود یافتگان سرطان سینه در هفتمین کنگره سرطان

آسیه الفت بخش جراح عمومی و عضو هیئت علمی پژوهشکده سرطان سینه گفت: ۱۵۰ الی ۲۰۰ مقاله به پژوهشکده سرطان سینه توسط بهبود یافتگان سرطان سینه به پژوهشکده ارائه شده است، بسیار از افراد از جشنواره بهبود یافتگان سرطان سینه در کنگره سرطان سینه استقبال کرده‌اند و آثار خود را به این جشنواره ارسال کردند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *