جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۱
۲

نظر علی دایی درباره تیم تراکتورسازی

پنجشنبه ۱۳ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۰۰
کد مطلب: 378641
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس از تراکتورسازی به عنوان افتخار خود و دیگر آذربایجانی‌ها یاد کرد.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم: سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس از تراکتورسازی به عنوان افتخار خود و دیگر آذربایجانی‌ها یاد کرد.

علی دایی در کنفرانس خبری پیش از دیدار پرسپولیس و تراکتورسازی عنوان کرد: یکی ازسخت‌ترین بازی‌های خود را مقابل تیم تراکتورسازی پیش رو داریم. تراکتورسازی افتخارما آذربایجانی‌هاست و طرفداران زیادی دارد.

وی افزود: اگر مانند بازی قبلی خودمان باشیم می‌توانیم موفق باشیم. البته حریف هم شرایط خوبی دارد و برای اینکه سربلند از زمین بیرون بیاییم نیازمند حمایت صددرصد هواداران هستیم تا تیم را برای موفقیت تشویق کنند. تراکتورسازی تیم خوبی است که سرمربی خوبی همچون رسول خطیبی دارد و برای موفقیت برابر این تیم باید سخت تلاش کنیم. امیدوارم تیم تراکتورسازی با رسول خطیبی به جز بازی برابر پرسپولیس همیشه موفق باشد.

دایی خاطرنشان کرد: بازی بسیار سختی مقابل تراکتورسازی خواهیم داشت. تراکتورسازی با نتایجی که در این فصل گرفته حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و این کار ما را سخت می‌کند. البته بازیکنانم این هفته در تمرینات خوب کار کردند و آماده بازی با تراکتورسازی هستند. البته چند مصدوم هم داریم که البته اگر آنها به تیم‌ ما اضافه شوند تیم ما بهتر خواهد شد. با زحماتی که بازیکنان می‌کشند روزبه‌روز بهتر می‌شویم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با ابراز امیدواری از اینکه تیمش در بازی فردا عملکرد بهتری نسبت به تراکتورسازی داشته باشد، افزود: مطمئنم هواداران ما در تهران همچون گذشته از ما حمایت می‌کنند. ما می‌خواهیم که این بار نیز تیم ما را تشویق کنند تا روحیه بیشتری بگیریم. مطمئناً با حضور آنها نیروی ما دو برابر خواهد شد. علاوه بر این حضور هواداران در ورزشگاه باعث می‌شود بازی زیباتر دنبال شود.

وی در پایان درباره اینکه گفته شده برای تماشاگران این بازی قرعه‌کشی یک دستگاه خودرو انجام خواهد شد و این موجب حضور بیشتر تماشاگران می‌شود، اظهار داشت: من از این موضوع خبری ندارم. البته امیدوارم در حد حرف نباشد و واقعاً این کار انجام شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


محسن
کار تیم ها برای حضور تماشاگران ب جای رسید ک میخوان ماشین بدن ک مردم بیشتر بیان.این یعنی اینکه وضعیت خوب نیست
علی
تونی وتراکتورعالین