دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰
محمد دایی عنوان کرد:

تکذیب موافقت علی دایی با صدور رضایتنامه اخباری

پنجشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۹
کد مطلب: 523653
برادر و دستیار علی دایی موافقت سرمربی سایپا با صدور رضایتنامه محمدرضا اخباری را تکذیب کرد.
تکذیب موافقت علی دایی با صدور رضایتنامه اخباری

به گزارش جهان نيوز، در یکی دو روز گذشته اخباری در فضای مجازی مبنی بر موافقت علی دایی با صدور رضایتنامه محمدرضا اخباری برای حضور در تراکتورسازی مطرح شده است.

در این باره اما محمد دایی شایعه موافقت برادرش با جدایی اخباری را تکذیب کرد. او در این خصوص به "ورزش سه" گفت: «نقل قولی که از علی دایی درباره موافقت با جدایی اخباری منتشر شده، صحت ندارد. برادرم اصلا در ایران حضور ندارد؛ اخباری بازیکن بزرگی است و ما به حضور او نیاز داریم. به این ترتیب در سایپا می ماند و به فعالیتش ادامه می دهد.»
 اخباری که سربازی اش در تراکتورسازی به پایان رسیده، یکسال دیگر با سایپا قرارداد دارد و به واسطه این قرارداد به نظر می رسد در لیگ هفدهم باید پیراهن نارنجی پوشان را برتن کند.
این دروازه بان اکنون در اردوی تیم ملی در اتریش حضور دارد و اگر سایپایی ها بر سر موضع خود درباره عدم صدور رضایتنامه برای تراکتورسازی بمانند بعد از دیدار با ازبکستان باید به علی دایی خودش را معرفی کند.

منبع:ورزش3
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *