شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۱

تجمع اروپائیان علیه اسرائیل+تصاویر

دوشنبه ۳ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۲۹
کد مطلب: 376957
برای ابراز همدردی با مردم غزه و بخصوص کودکان، تظاهرات باشکوهی مقابل مقر اتحادیه اروپا در بروکسل برگزار شد.
  به گزارش جهان به نقل از ابنا، مردم بروکسل بلژیک تظاهراتی را در راستای همدردی با کودکان غزه در برابر مقر اتحادیه اروپا در بروکسل برگزار کردند.

«پرنیل آیرون ساید» نماینده دفتر یونیسف در غزه در کنفرانس مطبوعاتی در مقر سازمان ملل در نیویورک اظهار داشت: براساس اطلاعات جدید، در جنگ اسرائیل علیه غزه ۴۶۹ کودک فلسطینی به قتل رسیدند و کار‌شناسان ما نگرانند که این تعداد در آینده نزدیک افزایش یابد.

این نماینده همچنین از آسیب‌های روحی و روانی وارده به کودکان فلسطینی بر اثر حملات رژیم صهیونیستی و نگرانی از آینده آن‌ها خبر داد و گفت: ۳۷۳ هزار کودک فلسطینی از نظر روحی و روانی به کمک فوری نیاز دارند.

وی خاطرنشان کرد: هم اکنون حدود ۵۰ تن از کار‌شناسان یونیسف در نوار غزه مشغول به امدادرسانی و ارایه راهنمایی‌های لازم به کودکان هستند.


آیرون ساید افزود: در نتیجه اقدام نظامی اسرائیل در غزه، بیش از ۱۷ هزار باب منزل مسکونی ویران شده که بازسازی آن حدود ۱۸ سال وقت می‌طلبد.


چهل و هفتمین روز تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه در حالی سپری می‌شود که تعداد شهدای این حمله به ۲۱۲۲ نفر و مجروحان به ۱۰۸۷۰ نفر رسیده است.




نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *