شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰

تحویل ۳۰۰ هزار مسکن مهر تا پایان سال

دوشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۰۶:۴۷
کد مطلب: 375653
از ۳۴۸ هزار واحد مسکن مهر در شهر های زیر ۲۵ هزار نفر که زیر نظر بنیاد مسکن در حال ساخت است ۳۰۰ هزار واحد تا پایان سال جاری تحویل داده می‌شود.
به گزارش جهان، امید محمدی - مدیر کل مسکن مهر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی - در گفت‌وگو با ایسنا درباره تحویل واحدهای مسکن مهر در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر اظهار کرد: حدود ۴۸ هزار واحد از ۳۴۸ هزار واحد مسکن مهر باقی می‌ماند که این تعداد را تا پایان سال ۹۴ تحویل خواهیم داد.

وی افزود: تحویل واحدهای مسکن مهر در شهرهای زیر ۲۵ هزار مانند تحویل‌های وزارت راه و شهرسازی مراسم افتتاح ندارد و زمانی که پروژه‌ها تکمیل و آماده تحویل شوند به صورت پروژه‌ای به صاحبان آن‌ها تحویل داده می‌شود.

مدیر کل مسکن مهر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد:‌ به طور کلی مسکن مهر در شهرهای جدید، شهرهای بالای ۲۵ هزار نفر و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر وجود دارد. وی افزود: تعداد این شهرها حدود ۱۰۵۰ مورد است که بنیاد مسکن تامین واحدها در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر بر عهده گرفته است. محمدی تاکید کرد: بنیاد مسکن به تعهدات خود برای مسکن مهر در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر پایبند است و تحویل واحدها در موعد مقرر صورت خواهد گرفت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *