سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۰
۱

برنامه مهم اشتغالی دولت از زبان ربیعی

يکشنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۱۵
کد مطلب: 374385
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تاکید بر لزوم دستیابی به رشد ۶ درصدی اشتغال زایی در هر سال گفت: افزایش فرصت های شغلی پایدار از برنامه های مهم دولت است.
به گزارش جهان به نقل از مهر، علی ربیعی افزایش فرصت های شغلی پایدار را از مهم ترین برنامه های دولت در سال جاری دانست و گفت: پیش بینی می شود امسال نرخ رشد اشتغال به ۲.۵ درصد افزایش یافته و تا دو سال آینده به ۵ درصد برسد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی پرهیز از سیاست زدگی، شروع رسیدگی به مشکل اشتغال و فقر از استان ها و توانمندسازی بخش خصوصی را از راهکارهای توسعه اشتغال اعلام کرد.

ربیعی بر لزوم استفاده از ظرفیت های آموزش فنی و حرفه ای برای ایجاد اشتغال تاکید کرد.

وی با بیان اینکه شناخت ظرفیت های منطقه ای، ارائه آموزش های لازم و هماهنگی بین دستگاه های متولی از الزامات افزایش تولید و بهبود اشتغال است گفت: برای رسیدن به وضعیت مطلوب در کشور باید سالانه ۶ درصد رشد در زمینه اشتغال زایی داشته باشیم.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیان داشت: استفاده از ظرفیت های آموزش فنی و حرفه ای جهت ایجاد و توسعه اشتغال، اعطای تسهیلات جهت ایجاد و راه اندازی کسب و کار و جهت دهی به جوانان جهت گرایش به کارآفرینی می تواند گره گشای مشکل بیکاری باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
بهترین راه کاهش بیکار در دولت اقای روحانی که واقعا موثر بود دادن سبد کالا بود که مردم مدتها در گیر کرفتن ان بودند