سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۱
۶

جوابیه دانشگاه امیرکبیر درباره یک خبر

شنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۲۰
کد مطلب: 374269
دانشگاه امیرکبیر در جوابیه ای که برای سایت جهان نیوز فرستاده، ابهامات جدید به خبر قبلی ما اضافه کرد.
به گزارش جهان، متن کامل جوابیه روابط عمومی دانشگاه امیرکبیر در پاسخ به خبر "شام مشترک فائزه هاشمی، محمد نوری‌زاد، خزعلی و دیگر فتنه‌گران در دانشگاه امیرکبیر +عکس" به شرح زیر است:

مدیر عامل محترم پایگاه خبری جهان نيوز
با اهدای سلام و احترام

با عنایت به انتشار مطلبی در آن پایگاه خبری به تاریخ ۱۵/۰۵/۹۳ و با سرخط" شام مشترک فائزه هاشمی، محمد نوری زاد، خزعلی و دیگر فتنه گران در دانشگاه امیرکبیر+ عکس" و نظر به طرح برخی مسائل غیر واقع و نسبت دادن آن به دانشگاه صنعتی امیرکبیر و مدیریت دانشگاه، خواهشمند است توضیحات ذیل جهت تنویر افکار عمومی به نحو مقتضی نتشر گردد؛

الف: ضیافت مذکور به هیچ عنوان در دانشگاه و یا به میزبانی دانشگاه صورت نگرفته است.

ب: این گردهمایی خودجوش فارغ التحصیلان و دانشجویان هرسال در ماه مبارک رمضان متداول بوده و در قالب یک ضیافت افطار برپا می شده و امسال نیز همچون سنوات قبل برگزار شده است.

با سپاس فراوان
زهرا بختیاری
مدیرکل روابط عمومی دانشگاه صنعتی امیرکبیر

دانشگاه امیرکبیر چه چیزی را تکذیب می‌کند؟

به گزارش جهان نيوز، در خبر منتشر شده آمده بود: در تاریخ یکم مرداد ۹۳ مراسمی به بهانه افطاری با تلاش عناصر افراطی و قانون‌شکن در دانشگاه امیرکبیر برگزار گردید که به محلی برای دید و بازدید متهمان فتنه ۸۸ بدل شد.

در این مراسم تنی چند از محکومان و متهمان فتنه ۸۸ و برخی زندانیان سیاسی ـ امنیتی که در دوران مرخصی خود به سر می‌برند، نیز حضور داشتند. برخی چهره‌های حاضر در این مراسم عبارت بودند از: فائزه هاشمی‌رفسنجانی، احمد شیرزاد، محمد ملکی، محمد نوری‌زاد، مهدی خزعلی، طاهرنژاد، نرگس محمدی، نسرین ستوده، داوود هرمیداس باوند، بهاره هدایت، عیسی سحرخیز، و ...


به گزارش خبرنگار جهان، در جوابیه دانشگاه امیرکبیر ضمن تکذیب برگزار شدن این مراسم به میزبانی دانشگاه امیرکبیر، ابهام جدید به خبر قبلی اضافه شده است.

روابط عمومی دانشگاه امیرکبیر جلسه مذکور را "گردهمایی خودجوش فارغ التحصیلان و دانشجویان" معرفی کرده که هرسال در ماه مبارک رمضان متداول بوده و در قالب یک ضیافت افطار برپا می شده و امسال نیز همچون سنوات قبل برگزار شده است.

همچنین در این جوابیه به علت حضور یکی از مسؤولان دانشگاه صنعتی امیرکبیر در این برنامه هیچ اشاره ای نشده است!

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ایرانی همچو ارش
Iran, Islamic Republic of
انگار دانشگاه میخواسته یه جوابی داده باشه که نگن روابط عمومی نداره!!!! خوبه خودشونم میدونن چه غلطی کردن،با یه دروغه دیگه خرابترش میکنن، عزیزان خودجوش! باشه ،ماهم گوش مخملی!
عبدالله
United States
ایرانی همچو آرش! بر اساس شنیده ها تصمیم نگیر که دینت تباه نشه... این که میگی خودشون هم میدونن چه غلطی کردن تو بگو چه غلطی کردن؟؟؟ بیرون دانشگاه یه محفلی برگزار شده به این مسوول دانشگاه هم گفتن فارغ التحصیلا جمع میشن شما هم بیا اونم پاشده رفته از همه جا بی خبر حالا گناهش چیه؟؟؟ گناهش اینه که به عنوان مسوول دانشگاه میخواسته به دانشجوها احترام بذاره!!؟ شما رو هرجا دعوت میکنن ریز مهمونا رو میگن؟؟؟ به این بنده خدا هم گفتن فارغ التحصیلای امیرکبیر جمع ان تو هم بیا....
علی
ضیافت خودجوش!!!! اما از کیسه بیت المال برای افراد معلوم الحال
mohammad
Germany
پشت پرده ای وجود دارد تا دامن افراد پاک را اغشته کنند
تمامی اعضای دانشگاه از تغییرات راضی هستند نمی دانم چرا بقیه نخود اش شدند
حالا یک مسئولی هم در جمعی حضور پیدا کند مگه حضور در جمعی دلالت بر انجام فعل حرام دارد
البته جا داشت روابط عمومی جواب منطقی می داد نه اینکهبا جوابش باعث الوده شدند فضای رسانه ای شود
البته ایرادی نیست ایشون از جملهروسای سابق منصوب شده دوران اصولگرایی است باید جوابی دهد که ضربه بخورد دانشگاه
این تاییدیه بود یا تکذیبیه؟
ضیافت خودجوش افطاری برای فقرا
البته خود جوشش درسته جون اینها مگر با متدینان می توانند بجوشند