سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۷
۲

تلاش‌ ناکام افراطیون‌ امیرکبیر برای ایجاد ناآرامی +فیلم

شنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۷:۱۸
کد مطلب: 330028
تعداد اندکی از دانشجویان دانشگاه امیر کبیر ظهر امروز شنبه ۱۶ آذر اقدام به برگزاری تجمعی غیر قانونی در پشت مسجد دانشگاه کردند.
به گزارش جهان به نقل از دانا تعدادی از دانشجویان دانشگاه امیر کبیر ظهر روز شنبه ۱۶ آذر اقدام به برگزاری تجمعی غیر قانونی در پشت مسجد دانشگاه کردند.

این دانشجویان شعار هایی را در حمایت از مجید توکلی دانشجوی بازداشتی حوادث پس از انتخابات ۸۸ سر دادند.

مجید توکلی به دلیل اقدامات غیر قانونی و تحریک دانشجویلان بارها از سوی دستگاه‌های امنیتی بازداشت شده است.

وی در ۱۶ آذر ۸۸ در دانشگاه امیرکبیر حضور یافت و با تحریک دانشجویان قصد ملتهب کردن فضا را داشت ؛ وی در نهایت قصد فرار با لباس مبدل زنانه را داشت که توسط نیروهای امنیتی دستگیر شد.


همچنین دانشجویان دانشگاه امیر کبیر در اعتراض به اقدام غیرقانونی برخی از دانشجویان در مقابل دانشکده مهندسی کامپیوتر تجمع کرده و با سر دادن شعار مرگ بر آمریکا اعتراض خود را نسبت به این حرکت غیر قانونی طرف مقابل اعلام داشتند.

در نهایت این تجمع غیرقانونی در دانشگاه امیر کبیر با مداخله دانشجویان این دانشگاه به پایان رسید.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


به به باز دولت اصلاحات و ناارامی در دانشگاه های کشور
تازه رنگ ارامش کشور به خود گرفته بود مثل اینکه مردم فراموش کرده بودند در زمان خاتمی دانشگاه به محل درگیری شبیه بود تا علم .
بعد هم احتمالا اعتصاب های دیگر هم در راه باشد مانند اعتصاب معلمان که با این حرف های دولت که میل به افزایش حقوق ها را ندارد.اما هیچ کس این ها را در زمان خاتمی به خاطر نمی اورد چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟
و ان کفرتم ان عذابی لشدید.......
عبدالله
بدوراز برسی این خبراز نظر سیاسی باید به این نکته بسیار مهم توجه کرد که جوانان این کشور به کجامیروند که درایام حزن آل الله که صاحب الزمان طبق احادیث وارده خون گریه میکنند دانشجویان ما در محیط دانشگاه جمهوری اسلامی ایران ودر کنار گوش مسئولان پایتخت نشین بابی ... وبا بی حجابی وکف زنی درحلقه های زن ومرد نامحرم مشغولند وای برماوبرمسئولین ریز ودرشت ما