دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 May 2024
 
۰
در معاونت امور بانوان ریاست جمهوری؛

کارگروه ورزش بانوان تشکیل می شود

جمعه ۱۷ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۵۵
کد مطلب: 374144
نماینده معاون رئیس جمهور در امور بانوان از تشکیل کار گروه ورزش بانوان در معاونت امور بانوان ریاست جمهوری خبر داد.
به گزارش جهان به نقل از ایرنا ˈمائده آرامی شامگاه پنجشنبه در دیدار با ورزشکاران استان در شهرکرد گفت: سیاست دولت در حوزه بانوان حمایت همه جانبه از فعالیت های بانوان بخصوص در زمینه ورزش است.

وی ادامه داد: در معاونت امور بانوان نهاد ریاست جمهوری مشاور ورزشی منصوب شده و با تشکیل کارگروه ویژه حمایت از ورزش بانوان در نهاد ریاست جمهوری ابعاد گسترده ای یافته است.

آرامی دیدار با خانواده بانوان قهرمان و آگاهی از موانع و مشکلات پیش روی ورزش بانوان بخصوص در استان های محروم را از برنامه های معاونت امور بانوان ریاست جمهوری برشمرد.

مدیر کل ورزش و جوانان چهارمحال وبختیاری نیز در این دیدار با تشریح مشکلات ورزش بانوان در این استان گفت: اگر با وجود کمبودهای حوزه ورزش شاهد پیشرفت ورزش به ویژه در بخش بانوان هستیم اثر تلاش و حمایت ورزشکاران و خانواده های آنهاست.

ˈعبدالرحمن قاسمیˈ افزود: در استان چهارمحال وبختیاری ظرفیت قهرمان پروری بالاست اما نبود امکانات مالی و حمایتی بزرگترین آسیب به جامعه ورزش است.

وی با گلایه از صنایع استان اضافه کرد: صنایع و کارخانجات ملی هیچ توجهی به استان های کم برخوردار نمی کنند و صنایع استانی نیز توان زیادی برای حمایت از ورزش ندارند.

نماینده معاون رئیس جمهور در امور بانوان در جریان این سفر با حضور در منزل ˈآرزو امانیˈ از ورزشکاران رشته تیراندازی استان که از سال ۱۳۹۰ به اردوی تیم ملی دعوت شده و عنوان دوم مسابقات تیر اندازی مجارستان و قهرمانی در رقابت های ملی را در پرونده خود دارد، دیدار کرد.

استان چهارمحال وبختیاری روزهای چهارشنبه و پنجشنبه میزبان ششمین سفر کاروان دولت تدبیر و امید بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *