شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰

حماس: از شروط خود کوتاه نخواهیم آمد

پنجشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۴۷
کد مطلب: 374030
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین "حماس" تاکید کرد که از هیچ یک از شروط و خواسته های خود در جریان مذاکرات قاهره به منظور دست یابی به آتش بس با رژیم صهیونیستی کوتاه نخواهد آمد.
به گزارش جهان، العالم به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، سخنگوی جنبش حماس تصریح کرد که جنبش حماس بر تحقق تمامی شروط و خواسته های خود و دیگر گروه های مقاومت اصرار دارد و این خواسته ها بیانگر کمترین حقوق ملت فلسطین است.

وی کنار گذاشتن برخی از این خواسته ها در مذاکرات قاهره را به شدت رد کرد.

این در حالی است که رسانه های صهیونیستی مدعی شده بودند که هیات فلسطینی از دو مورد از خواسته های خود یعنی ایجاد گذرگاه دریایی و ازسرگیری فعالیت فرودگاه تخریب شده غزه کوتاه آمده است.

حسام بدران اشاره کرد که تمامی این اخبار رویاپردازی دشمن است و مقاومت بر مواضع و شروط خود ثابت می ماند و به عملیات های مبارزان خود و ایثار و فداکاری ملت فلسطین پشت بسته است.

این در حالی است که منابع آگاه اعلام کرده اند که مذاکرات در قاهره همچنان ادامه دارد و صبح روز چهارشنبه نیز هیات فلسطین با مدیر سازمان اطلاعات مصر دیدار کرد و اکنون فلسطینی ها در انتظار پاسخ هیات اسرائیلی به شروط و خواسته های مقاومت هستند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *