پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۱

پاسخ محکم حماس به تهدیدات نتانیاهو

يکشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۲۳:۵۲
کد مطلب: 375640
سخنگوی حماس در سخنانی در پاسخ به تهدیدات امروز نخست وزیر رژیم صهیونیستی تاکید کرد: تنها راهی که برای تامین امنیت آنها وجود دارد، این است که در ابتدا امنیت فلسطینی ها برقرار شود.
به گزارش جهان، مهر به نقل از النشره، "بنیامین نتانیاهو" نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز در اظهاراتی گفته بود که در صورت عدم تامین امنیت برای اسرائیلی‌ها، حملات شدیدی را علیه حماس انجام خواهد داد.

"سامی ابوزهری" سخنگوی حماس در پاسخ به این اظهارات، تاکید کرد: راهی تنها راهی که برای تامین امنیت آنها وجود دارد، این است که در ابتدا امنیت فلسطینی ها برقرار شود و محاصره غزه رفع شود.

وی با هشدار به نتانیاهو، افزود: صحبت کردن وی از پیروزی ادعایی در جنگ غزه تنها استفاده رسانه ای دارد و در جهت پوشش نهادن بر شکست صهیونیستها است.

سخنگوی حماس همچنین از فلسطینیان ساکن کرانه باختری و قدس نیز خواست در راستای پذیرش مطالبات گروههای فلسطینی در مذاکرات، رویارویی ها با دشمن صهیونیستی در تمامی جبهه ها را افزایش دهند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *