دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰
۲

شهاب‌مرادی از سبک‎زندگی مجردها‌می‌گوید

سه شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۴۹
کد مطلب: 373797
با اتمام ماه مبارک رمضان، حجت‌الاسلام شهاب مرادی کارشناس خانواده، ازدواج و جوانان یادداشتی مبنی بر ثبت‌نام دوره جدید کلاس مجردها را در سایت شخصی‌اش منتشر کرد.
به گزارش جهان به نقل از فارس، «کلاس مجردها» عنوان سلسله جلساتی آموزشی با رویکرد تربیتی-مشاوره‌ای است که می‌توان آن را در قالب کرسی‌های آزاد اندیشی تعریف کرد، این کلاس که با استقبال خوبی از سوی دانشجویان و نخبگان شهر تهران رو به رو شده، گفت‌وگو محور است و بر پایه تعامل استاد و دانشجو اداره می‌شود.

اغلب مباحث آن پیرامون سبک زندگی اسلامی-ایرانی، تفکر نقاد و پاسخ به پرسش‌های دانشجویان است که به ابتکار و همت این روحانی نام آشنا و پرتلاش در بیرون از دانشگاه پا گرفته است و تا به حال سه دوره و جمعاً ۸۹ جلسه چند ساعته را با موفقیت پشت سر گذاشته است.

با اینکه از ابتدا شرط تحصیلی برای شرکت در این کلاس وجود نداشته است، اما اکثریت جمعیت آن را دانشجویان و یا فارغ التحصیلان دوره‌های کارشناسی و تحصیلات تکمیلی تشکیل می‌دهند.

تجربه این کلاس که مانند سایر کارگاه‌های آموزشی شهاب مرادی رایگان است، نشان می‌دهد که اگر جوانان حس کنند یک روحانی برای آن‌ها احترام قائل است و پاسخ اقناعی و منطقی را حق جوان می‌داند، داوطلبانه جهت حفظ شرایط گفت‌وگوی محترمانه می‌کوشند و برای یک زندگی بهتر، تلاش می‌کنند تا بیشتر و بهتر بیاموزند.

این نکته‌ای قابل تأمل برای دستگاه‌های متولی فرهنگ و آموزش است (که گاهی با زبان گلایه از نسل امروز سخن می‌گویند) تا با نگاهی مجدد به ورودی‌ها، عملکرد و خروجی‌هایشان، کارنامه خود را واقع‌بینانه‌تر ترسیم کنند.

علاقه‌مندان برای آشنایی بیشتر با کلاس مجردها و شرایط ثبت‌نام آن می‌توانند از اینجا اقدام کنید.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


از کجا؟
کاش این برنامه ها ضبط بشه و سی دی اش در دسترس همه قرار بگیره. آخه ما چه گناهی کردیم که در تهران نیستیم!!!!