جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

شورای‌ امنیت‌حمله به لبنان رامحکوم کرد

سه شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۲۴
کد مطلب: 373703
شورای امنیت ضمن محکوم کردن حمله تروریست ها به نیروهای ارتش لبنان از تمامی طرف های لبنانی خواست که به بیانیه بعبدا پایبند باشند.
به گزارش جهان، مهر به نقل از الیوم السابع، شورای امنیت سازمان ملل متحد در بیانیه ای حمله گروه های تروریستی و افراطی به نیروهای ارتش و امنیتی لبنان در منطقه عرسال را محکوم کرد.

در این بیانیه بر حمایت شورای امنیت از ارتش و نیروهای امنیتی لبنان در مبارزه با تروریسم تاکید شده است.

در ادامه بیانیه همچنین بر ضرورت تقویت تلاش ها برای بهبود توانمندی نیروهای امنیتی لبنان در زمینه مبارزه با تروریسم و مقابله با چالش های امنیتی دیگر تاکید شده است.

شورای امنیت ضمن ابراز حمایت کامل از دولت لبنان در جریان مرحله انتقالی (تا زمان انتخاب رئیس جمهوری جدید) پارلمان لبنان را به پایبندی به دموکراسی تشویق کرد.

این شورا از تمام طرف های لبنانی خواست که در مقابله با ناامنی در کشورشان وحدت ملی را حفظ کنند و به بیانیه بعبدا پایبند باشند و برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری بدون تاخیر تلاش کنند.

خاطرنشان می شود در حمله گروه های تروریستی به نیروهای ارتش و امنیتی لبنان در منطقه عرسال دست کم ۱۴ نفر کشته و ۸۶ نفر زخمی شدند و ۲۲ نفر دیگر مفقود شدند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *