چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 1 May 2024
 
۵
۳۲
واكنش زاكاني به اعلام برائت اصلاح طلبان:

چرا اصلاح‌طلبان "نه‌غزه، نه‌لبنان" را ۵سال پیش محکوم نکردند؟

يکشنبه ۵ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۴۲
کد مطلب: 372427
دبیرکل جمعیت رهپویان با اشاره به اعلام برائت دبیرکل یکی از احزاب اصلاح‌طلب از شعار "نه غزه، نه لبنان" در نشست مشترک با وزیر کشور گفت: از احزاب اصلاح‌طلب گله داریم که چرا "نه غزه، نه لبنان" را همان ۵ سال پیش محکوم نکردند.
چرا اصلاح‌طلبان "نه‌غزه، نه‌لبنان" را ۵سال پیش محکوم نکردند؟
به گزارش جهان،‌ علیرضا زاکانی دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با تسنیم، در خصوص نشست مشترک دبیران کل احزاب با وزیر کشور گفت: با توجه به اینکه طرح نحوه فعالیت احزاب و گروه‌های سیاسی به مدت ۳ ماه مسکوت می‌ماند و به کمیسیون شوراها ارجاع شد، برخی از دبیران کل احزاب خواستار مشارکت در این زمینه شدند.

وی ادامه داد: برخی حاضران پیشنهاد دادند که کمیته ۳ جانبه‌ای متشکل از دولت و مجلس و احزاب تشکیل شود تا اگر آرا و نظراتی دارند، در جهت تکمیل طرح آماده شده در مجلس ارائه کنند که وزیر کشور برای تشکیل این کمیته اعلام آمادگی کرد.

دبیرکل جمعیت رهپویان تصریح کرد: به نظر می‌رسد بسیاری از افرادی که راجع به قانون فعالیت احزاب و گروه‌های سیاسی صحبت می‌کنند، به ابعاد و شرایط این قانون کمتر دقت کرده‌اند.

زاکانی خاطرنشان کرد: امیدواریم این قانون که پیش‌نویس و مقدمه آن برای ارائه به صحن آماده شده، اگر فردی نظر و نکته تکمیلی دارد، ارائه کند تا این قانون با جامعیت بیشتری در مجلس مطرح و تصویب شود.

وی با اشاره به نکته دیگری که در نشست مشترک دبیران احزاب و با وزیر کشور مطرح شد، افزود: حاضران در جلسه نسبت به رویکرد سابق خانه احزاب اعلام برائت کردند و همه اذعان داشتند که رویکرد و شرایط خانه احزاب باید به جایگاه اصلی خود بازگردد تا از شرایط نامناسبی که در در گذشته داشته فاصله بگیرد و کارکرد اصلی خود را انجام دهد.

دبیرکل جمعیت رهپویان با اشاره به اعلام برائت دبیرکل یکی از احزاب اصلاح‌طلب از شعار "نه غزه، نه لبنان" در نشست مشترک با وزیر کشور، گفت: از احزاب اصلاح‌طلب گله می‌کنیم که چرا این شعار را در همان زمان محکوم نکردند و زمانی که به نفعشان بود، سکوت کردند و نگاه سیاسی داشتند.

زاکانی اضافه کرد: در حال حاضر که ۵ سال از سر دادن این شعار گذشته و این شعار را محکوم می‌کنند، از آنها تشکر می‌کنیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


عالی
چاپ نمیکنی چون خط قرمزتون بجای اسلام آقای زاکانیه:
بابا ما نفهمیدیم مصداق حال افراد یا گذشته؟
تا دیروز که هر کار خیری این بدبختا کرده بودن به خاطر فعل الانشون پاک شده بود،حالا 5 سال قبل از الان مهمتر شد؟
خوب شد شما خدا نشدی توبه رو قبول کنی؟
حسن ظن مال کیه؟
شما زمان پیغمبرو امام حسن و خلافت 3 خلیفه اول بودین میپکیدینااا
به این نمیگن توبه میگن موج سواری . این جماعت عادت به موج سواری دارن دیروز شعار نه غزه نه لبنان میدادن و حالا که دنیا شعار نه غزه نه لبنان را محکوم کرده خواستن خودشون را تبرئه کنن شروع به ماله کشی کردن. مطمئن باشید این تغییرات بر اساس جریان باد است نه پشیمانی از گذشته یا حس انسان دوستی. شک نکنید باز هم از این تغییرات 180 درجه ای خواهید دید که البته بستگی به جهت باد و حرکت امواج داره.
بالاخره میزان حال فعلی است یا نه دقیق جواب بده برادر
توبه گرگ مرگه!
توبه خائن ...!
راد
توبه شما ها قبوله یا نه یا کلا پاک و معصومید؟
من نمی دونم چرا این منافقن به صورت هماهنگ توبه کردند ! به صورت هماهنگ به اشتباه خود پی بردند ! به صورت هماهنگ دلسوز همنوع شدند !
----------
توبه گرگ مرگه ....این منافقین حزب باد هستند و هدفشان جز خیانت نیست ....
دکتر زاکانی گفت
اون وقت به نفعشون نبود که محکوم کنن
الان هم اگه محکوم نکنن به ضررشونه
پس این توبه نیست

خودتون اسمشو هرچی میخواهید بزارین
درسته معیار زمان حال افراده. ولی همه خوب می دونیم که این افراد تغییری نکردند که نگاه ما هم بهشون عوض بشه. الان چون می خوان نزد افکار عمومی منفور نباشن بعد از 5 سال اعلام برائت می کنند. الان مجبورت محکوم کنن. در ضمن خیلی از این افراد هنوزم که هنوزه حاضر نیستند اوباما رو محکوم کنند که چرا در امور داخلی ایران دخالت کرد و از موسوی و کروبی حمایت کرد... این که تغییر نیست. این حرکت در جهت وزش باده برای منفور نشدن و موجه بودن.
Iran, Islamic Republic of
چون اون موقع نون تو دعوا بود!
تشت رسوایی دوم خرداد و اصلاحطلبان روزی از سر بام افتاد که دیدند خداجویان آنها به عاشورا هم اهانت کردند....مگر نگفتند اکر موسوی و کروبی را بگیرند چنین و چنان می شود؟ حالا که آنها مثل مرده های سیاسی در حصر هستند می بینیم که هر روز به زباله دان تاریخ نزدیک تر می شوند...
ببین اش اسرائیلی‌ها چقدر شور شده که حامیان "نه غزه نه لبنان" شدند حامی حماس!
Iran, Islamic Republic of
به گمونم اسرائیل پولی که به اصلاحطلبان میرسونه رو قطع کرده، اونها هم واسه اینکه پولشون رو زودتر بگیرن دارن از این کارهای میکنن!

البته جمله بالا طنز بود ولی اصلاحطلبان بدانند که حنای آنها برای مردم رنگی ندارد.
اگر چشماتون کور نبود 5 سال پیش هم میدیدید!
کور
ما کور بودیم. شما که دیدید، تعریف بفرمایید که کجا محکوم کردند.
احتمالا تو کور بودی یا عقل نداری که این مزدوران چه شعارهایی می دادند ..
مسلمان راستگو
آقای زاکانی .شعار شما دلواپسان بود وگردن اصلاح طلبان گذاشته بودند.ماهمیشه به همه انسان ها حتی غیر مسلمان احترام میگذاریم
نفهمیدم چی گفتی!
تو نه مسلمانی و نه راستگو !
همینکه شما منافقین دل آرام ! این شعار رو منکر می شید نفاقاتان را علنی تر می کنید ..
پس چرا دل آرام ها اعلام برائت نکردند ؟
اصغری
خودتان گفتید خودتان هم اعلام برائت میکردید چه ارتباطی به اصلاح طلبان داشت
عالی
United States
مرده ولایت پذیریتونم که عمرا کرسی های آزاد اندیشی براتون جا نمیوفته...
نظرمو نمیزارین ولی میدونم حداقل خودتون میخونیدو نمیزارید
فقولا له قولا لینا لعله یتذکر او یخشی
امان از طاغوت
Italy
عده ای قلیل اون شعار رو دادند و موسوی هم در بیانیه ی بعد از روز قدس بسیار درباره ی این روز حرف زد و همیشه هم از مردم دعوت کرده شرکت کنند.
موسوی اشتباهات (و به نظر من تخلفات) زیادی کرده ولی آیا لازمه رهبران گروه ها در برابر تمام رفتار مردم موضع گیری کنند؟ مثلا آیا "رهبران" اصولگرا نظرشون رو درباره ی راهپیمایی بدون مجوز در دفاع از حجاب صریح اعلام کردند؟
جواب
وقتی دولت برای حجاب برنامه فرهنگ نداره ...وقتی برنامه ای برای جرات دادن مردم به امر به معروف و نهی از منکر وجود نداره ...وقتی زنای چادری فقط تو فیلمای ماه رمضون شاید!!!باشن ...وقتی فرهنگ رسانه داره خودشو از فرهنگ توده ی مردم جدا می کنه .... پس تا الان صبرم خیلی خوب بوده که سر مسئول داد نزدم . راهپیمایی اینا رو بذار به حساب زنایی که وضع حجاب تهرانو دیدن و صبرشون لبریز شد .
در ضمن مسئولین خودشون بی غیرتن . برنامه ای هم برای کمک به تبلیغ حجاب ندارن که من چادری کمکشون کنم . مجوزم که نمی دن ... بفرمایید چی کار کنیم ؟ اون وقت بلدن ما رو قانون شکن معرفی کنن ؟
راهپیمایی بدون مجوز برای حجاب خیلی بهتره تا راهپیمایی که سال 88 کردن و به عاشورا اهنت کردن .
چرا یکی رو شما بزرگ می کنید یکی رو نه ؟؟ کدومشون بی توجیه تره ؟؟
ایمان
1-وقتی کسی که نماینده شماست یه موضع بگیره و شما سکوت کنی یعنی موافقی.
2-راهپیمایی درباره حجاب از طرف بطن مردم بود نه گروهی خاص.
3-درباره هر صحبتی نباید نباید اعلام موضع کرد ولی موضوعی به این مهمی که از اساسی ترین آرمانهای انقلاب نه تنها باید موضع گیری میکردن بلکه باید تو دهن همشونم میزدن(البته ملت زحمت این کار رو کشیدن)
4- و در انتها قبل از اینکه نظر بنویسی فکر نکن همه مثل خودتن و سریع جو گیر میشن ما طبق فرموده امام خامنه ای در آرامش و با رعایت مصالح اسلام و انقلاب با مسائل برخورد میکنیم.
میشی بپرسم چرا سران لعین فتنه اعلام برائت نکردند ؟>
roz
United States
چرا محکوم کردن. بیانیه شماره 17 آقای میرحسین رو لطفا بخونید. لطفا نظرم رو هم تایید کنید
امت خداجو
آره ایشون اون عده رو امت خداجو نامیدن !!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
من این سطور را از سایت جهان و در اعلامیه 17 موسوی کپی کردم.من به عنوان یک دلسوز می گویم منافقین با خیانت ها و جنایت های خود مرده اند، ما نه آمریکایی هستیم و نه انگلیسی . تا حال نه کارت تبریکی برای روسای کشورهای بزرگ فرستاده ایم و نه امید یاری آنها را داریم و می دانیم با اصالت قدرت در روابط بین اللمل هر کشور به دنبال منافع ملی خود است ،ما بیزار از کسانی هستیم که بر عرف و اعتقادات دینی و ملی ملت خود احترام نمی گذارند . و مضحک است که به ما تهمت اهانت به قرآن ، عاشورای امام حسین یا پاره کردن عکس حضرت امام قدس سره زده شود . مسلما حرمت شکنی اگر در روز عاشورا صورت گرفته باشد مورد تایید ما نیست
بله شما که کلا امت خداجو تشریف دارید////
اگر کار شما نبود چرا در آن برهه حساس اعلام برائت نکردید ؟ ترسیدید ریزش نیرو پیدا کنید نه ؟
بعد از 5 سال هنوز نون توی فتنه است ... خدا بده برکت
و البته نون امثال شما هم در خیانت به کشور ...
هر جور حساب کنیم جرم فتنه از کاسبی فتنه بیشتره !
البته همان فتنه گران هم بعد از فتنه کلی کاسبی کردند ، کلی جایزه گرفتند ! کلی سیمرغ گرفتند و ...
اكنون مي بينند مردم سراسر جهان حتي غير مسلمانها هم دارند بر عليه تجاوزگريهاي وحشيانه صهيونيستها به سران رژيم خون آشام و آدم كش صهيونيستي اعتراض و راهپيمايي مي كنند بخا خاطر ترس از افكار همگاني مردم و عقب نيفتادن از غافله آمدن به زبان گفتند كه ما طرفدر فلسطينها هستيم در صورتيكه روزنامه هاي آنان را نگاه بكنيد ته دلشان حالا هم با مردم فلسطين نيست و بصورت عملي هيچ كاري نمي كنند!!!