چهارشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۳ - 29 May 2024
 
۱
۲

وجود ۳ قلاده شیر در نهاوند تکذیب شد

چهارشنبه ۱۸ تير ۱۳۹۳ ساعت ۲۱:۲۹
کد مطلب: 369562
مدیرکل محیط زیست استان همدان وجود شیر در منطقه نهاوند را تکذیب کرد و گفت: برخی با شایعه سازی به دنبال ایجاد هراس در بین مردم هستند.
به گزارش جهان، قربانعلی محمدپور در گفت و گو با خبرنگار تسنیم در همدان، با اشاره به شایعات چند روز اخیر مبنی بر رها شدن سه قلاده شیر در شهرستان های ملایر و نهاوند اظهار کرد: هیچ قلاده شیری در این مناطق رها نشده و به شدت این مساله تکذیب می شود.

وی رها شدن سه قلاده شیر در حوالی شهرستان های نهاوند و ملایر را تکذیب کرد و گفت: این امر شایعه ای بیش نبوده و برخی با این مباحث به دنبال ایجاد هراس و وحشت در دل مردم هستند.

محمدپور درباره پرواز هلی کوپترها بر بام دو شهرستان نهاوند و ملایر نیز گفت: این پروازها دلایل خاص خود را دارد ولی نمی توان علت آن را پیدا کردن شیرها اعلام کرد چرا که این موضوع از اساس شایعه است.

به گزارش تسنیم، در روزهای گذشته براساس اظهارات مسئولان شهرستانی یکی از اهالی شهرستان نهاوند ضمن برقراری تماس با اداره کل منابع طبیعی گزارش واژگونی کامیون حمل سه قلاده شیر برای یکی از باغ وحش های کشور و رها شدن این سه قلاده را ارائه داده است.

پس از این تماس پیگیری های لازم صورت گرفته و در نهایت موضوع از سوی مسئولان شهرستانی تکذیب شده است، اما امروز با پرواز هلی کوپتر بر فراز برخی روستاهای شهرستان نهاوند و جنگل های گاماسیاب این شایعه بیشتر رنگ و بوی حقیقت به خود گرفته است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


مسعود
اگه شایعس پس الان ی هفته ای میشه که هیلیکوپتر میاد میگرده قضیش چیه؟ امروز 93/5/3 چند بار هیلیکوپتر اومده بالای روستای ما
همدانی
United States
هلیکوپتر هاشون حتی همدان رو هم گشت میزد..دو تا از شیرارو هم پیدا کردن