شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۱
۴

دومین باخت متوالی تیم ملی برابر لهستان

يکشنبه ۱۵ تير ۱۳۹۳ ساعت ۰۰:۴۲
کد مطلب: 368831
تیم ملی والیبال ایران با وجود وعده‌هایی که اسلوبودان کواچ داده بود دومین بازی خود برابر لهستان را هم واگذار کرد تا از دو بازی که در شهر گدانسک برابر این تیم برگزار کرد تنها یک ست برنده شود و بدون کسب امتیاز این کشور را ترک کند.
به گزارش جهان به نقل از مهر، تیم های ملی والیبال لهستان و ایران آخرین دیدار مرحله گروهی خود را در لیگ جهانی والیبال ساعت ۲۲:۴۵ روز شنبه در شهر گدانسک برگزار کردند که این بازی در پایان با برتری تیم میزبان خاتمه یافت. لهستانی‌ها که انگیزه‌های زیادی برای کسب ۳ امتیاز داشتند مقابل شاگردان بدون انگیزه کواچ به ترتیب با امتیازات ۲۵ بر ۲۳، ۲۵ بر ۲۰ و ۲۵ بر ۱۷ مقابل تیم ایران برنده شدند.

تیم ایران با دو باخت متوالی که برابر لهستان متحمل شد در امتیاز ۱۹ باقی ماند و موقتا در صدر جدول گروه A ایستاد. لهستان هم ۱۷ امتیازی شد و در رده سوم جدول این گروه قرار گرفت. دیدار تیم‌های ایتالیا و برزیل که یکشنبه شب برگزار می‌شود تکلیف تیم دوم صعود کننده از این گروه را مشخص می‌کند. تیم ایران پیش‌تر صعود خود را به مرحله نهایی این مسابقات مسجل کرده بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


الهه
والیبالیست ها اگه بشه به کشور ماهم بیایید
محسن 2
Iran, Islamic Republic of
تیم ما عوض شده ! تحقیر شدیم
ح.ح
به نطر من هر دو باخت ایران مقابل لهستان عمدی بود تا در دور دوم حریف ساده تری داشته باشه و برزیل نتونه صعود کنه. ایتالیا و لهستان و ایران با هم متحد شدن تا از صعود برزیل جلوگیری بشه چون ایتالیا مقابل ایران و لهستان با تیم دوم بازی کرد و مقابل برزیل با ترکیب اصلی بازی میکنه!
Latvia
چند پيشنهاد:
1-واليبال را پخش مستقيم نكنيد خودتان قشنگ مونتاژ كنيد بعد نمايش بدهيد
2-پخش مستقيم ها فقط از راديو پخش كنيد
3-خودمان دوربين فيلم برداي ببريم فيلم بگيريم
4-براي دور زمين تو تلويزيون قاب درست كنيم
5-كنار چشم ما وسيله اي طراحي شود كه فقط چار چوب زمين را ببينيم