پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۷
۱۱
حاشیه نگاری جهان نیوز از لیگ جهانی والیبال

چرا جهانگیری از تماشای بازی ایران و لهستان منصرف شد؟!

دوشنبه ۸ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۲۵
کد مطلب: 430620
درگیری بین نیروهای انتظامی مستقر در VIP و تیم حفاظت معاون اول رئیس جمهور تا حدی بالا گرفت که سرانجام اسحاق جهانگیری، پیش از آنکه موفق به حضور در جایگاه ویژه شود و به جهت حفظ آرامش سالن و ورزشگاه، تصمیم به ترک استادیوم آزادی میگیرد.
چرا جهانگیری از تماشای بازی ایران و لهستان منصرف شد؟!
گروه ورزش جهان نيوز: دومین دیدار تیم ملی والیبال کشورمان با لهستان از سری مسابقات لیگ جهانی، درحالی شب درگذشته در ورزشگاه آزادی و در حضور بیش از دوازده هزار نفر علاقمند و مشتاق به این رشته ورزشی برگزار شد که این دیدار با حواشی عجیبی روبرو بود.

حضور ناموفق اسحاق جهانگیری در استادیوم آزادی

* برقراری نظم و امنیت مطابق معمول در ورزشگاه‌های کشور، این بار نیز برعهده پرسنل زحمتکش ناجا بود اما درگیری لفظی بین یگان ویژه مستقر در جایگاه میهمانان (VIP) و تیم حفاظت معاون اول رئیس جمهور که قرار بود به عنوان میهمان ویژه تماشاگر این بازی باشد، از اتفاقات ناخوشایند بازی شب گذشته بود.

اخبار واصله حاکی از آن است که درگیری بین نیروهای انتظامی مستقر در VIP و تیم حفاظت معاون اول رئیس جمهور تا حدی بالا گرفت که سرانجام اسحاق جهانگیری، پیش از آنکه موفق به حضور در جایگاه ویژه شود و به جهت حفظ آرامش سالن و ورزشگاه، تصمیم به ترک استادیوم آزادی میگیرد.

حال اینکه چه کسانی در این بین مقصر بودند و عدم هماهنگی از سوی نیروهای انتظامی مستقر در ورزشگاه بود یا تیم حفاظت جهانگیری ، مشخص نیست اما قطعا نقطه قابل تاکید همین عدم هماهنگی است که چرا معاون اول رئیس جمهور کشور، بدلیل یک بی برنامگی ساده نتواند یک بازی ملی را از نزدیک نظاره‌گر باشد.

حضور پرتعداد و سوال برانگیز مامورا ناجا در کنار جایگاه تماشارگان خارجی

* حضور پرتعداد پرسنل ناجا در اطراف جایگاه مهمانان خارجی، اقدامی نامتعارف بود که بیشتر جوی امنیتی را به تماشاگران خارجی این بازی القا و اینگونه وانمود می کرد که گویی ورزشگاه های ایران دچار نا امنی است که برای حفظ جان و سلامت میهمانان خارجی تا این حد، تدابیر شدید امنیتی اتخاذ شده است!

بازهم ماجرای تماشارگان بلیط ‌دار، پشت درب‌های بسته!

* هرچند بارها و بارها در جریان مسابقات ورزشی شاهد این اتفاق بوده ایم که تماشارگارن زیادی که پیش از بازی اقدام به خرید بلیط کرده بودند، بدلیل پرشدن سکوهای ورزشگاه موفق به حضور در استادیوم نشده بودند، اما مسئولان ورزش کشور اطمینان داده بودند با فروش اینترنتی بلیط مسابقات ورزشی دیگر شاهد چنین اتفاقی در جریان مسابقات رسمی نخواهیم بود اما تجربه شب در گذشته در جریان دیدار دو تیم ایران و لهستان به خوبی نشان داد که همچنان افراد بسیاری هستند که بدون بلیط به ورزشگاه‌ها می روند و از طرف دیگر، افرادی که از طریف اینترنت اقدام به خرید بلیط کرده اند، باید پشت درب های بسته استادیوم مملو ازتماشاگر، بایستند!

فیلمبرداری از میهمانان خارجی!

* یکی از اتفاقات عجیبی که در جریان بازی شب گذشته به چشم آمد، فیلمبرداری از میهمانان خارجی هنگام ورود به ورزشگاه از سوی پلیس اینترپل بود تا جایی که در برخی موارد، این میهمانان مجبور می شدند تا شیشه وسیله نقلیه خود را نیز پایین بکشند!
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
چه معنی داره تو ورزشگاه انقدر نیروی نظامی جلو دوربین دارن رژه میرن،حداقل یه کاور روی این لباس نظامی بپوشن که انقدر جلب توجه نکنن،برای یه بازی بین المللی این بی برنامگی ها زشته
واقعا حضور اینقدر نیروی نظامی برای یک مسابقه والیبال لازم بود؟
احتمالا گزارشی مبنی بر آشوب یا اغتشاشی به نیروی انتظامی رسیده که اینگونه تعدادشون و سختگیریشون زیاد شده بود و گرنه در بازی اول اینگونه نبود.اتفاقا من که در سالن بودم از تعداد زیاد پرسنل زحمتکش ناجا تعجب کردم.
تحریمیم_میفهمی؟!تحریمیم_میفهمی؟!تحریمیم_میفهمی؟!تحریمیم_میفهمی؟!تحریمیم_میفهمی؟!تحریمیم_میفهمی؟!تحریمیم_میفهمی؟!تحریمیم_میفهمی؟!
یخ کنی
"حضور پرتعداد و سوال برانگیز مامورا ناجا در کنار جایگاه تماشارگان خارجی"
چرا علکی جو می دی. حالا اگه بازی رو می بردیم باز هم همین حرف ها رو می زدی؟
حال ا با این ح فات می خواهی چی رو ثابت کن مگه نی دونی تیم حفاظت افراد متعلق به ..
aaa
فقط سران قوا حفاظتشان بر عهده آن نهادی است که مد نظر شماست . وزرا و معاون اول حفاظتشان بر عهده خود نیروی انتظامی است
ویراستار
مقصود مقاله نویس محترم از عبارت «تماشارگان» چیست؟!
لابد مقصودش تماشاگران بوده، جالب است که این اشتباه سه بار تکرار شده و در یک مورد عبارت عجیب «تماشارگارن»! نوشته شده.
لطفا تصحیح بفرمایید.
(و البته این را هم بدانیید که ما شما را دوست داریم که اشتباهتان را متذکر میشویم)
سینا
کلا در زمینه برگزاری رقابت ها و مسابقات و مراسم ها مخصوصا اگه بین المللی باشه خیلی ضعیف عمل میکنیم
تقصیر تیم حفاظت معاون اوله. من تو یه مراسم سالن همایش صداوسیما دیدم.محافظا خیلی بی ادب و پر رو بودن.مخصوصاً یکیشون که لاغر و کچله. جو پلیسایه آمریکایی رو داره/خیلی تو جوه