دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰

آخرین اخبار ترافیک جاده ای کشور

پنجشنبه ۱۲ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۰۷
کد مطلب: 368443
رییس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور را تشریح کرد.
به گزارش جهان؛ سرهنگ محمد حسین حمیدی در گفتگو با «خبرگزاری دانشجو» در تشریح آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور گفت: براساس آخرین تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارت تصویری، سامانه‌های هوشمند ترافیک شمار برخط و گشت‌های شعب راهداری سراسر کشور درحال حاضر در باند جنوبی آزادراه تهران – کرج از ترمینال شهید کلانتری تا پل فردیس و از پل فردیس تا شهرک خاتم و محور کرج – قزوین بار ترافیکی پرحجم حاکم است و سایر محور های مواصلاتی از ترافیکی عادی و روان برخوردار هستند.

رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا ادامه داد:همچنین بر اساس آخرین گزارش‌های دریافتی از وضعیت جوی جاده‌های کشور در حال حاضر در اکثر محورهای استان مازندران بارش شدید باران و نیز در استان های البرز، تهران، گیلان، گلستان و قزوین بارش پراکنده باران و لغزندگی معابر گزارش شده است.

سرهنگ حمیدی در ادامه بیان بیان داشت: درحال حاضر محور آزادشهر – شاهرود در استان گلستان کماکان به علت ریزش کوه و بارش باران ، محور قم به گرمسار به دلیل انجام عملیات راه‌سازی و محور شهداد به نهبندان در استان کرمان به دلیل طغیان رودخانه و سیل کماکان تا اطلاع ثانوی مسدودهستند.

وی افزود : همچنین از ساعت ۶ بامداد امروز پنج شنبه ۱۱ تیرماه الی ساعت ۲۴ تردد انواع کامیون و کامیونت در محور هراز ممنوع خواهد بود.

رییس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا خاطرنشان کرد: مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا به صورت شبانه روزی از طریق سایت راهور ۱۲۰ و شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ پاسخگوی آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده های کشور و امدادرسانی احتمالی به هموطنان خواهد بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *