دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰

مسافران محور کرج - چالوس بخوانند

پنجشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۳۹
کد مطلب: 364704
رییس پلیس راه البرز گفت: از ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه فردا، روز جمعه تا ساعت یک بامداد روز شنبه ۲۴ خرداد ماه تردد در جاده چالوس به صورت یک طرفه انجام می‌شود.
به گزارش جهان؛ سرهنگ رضا اکبری در گفتگو با مهر با اشاره به اعلام سازمان هواشناسی مبنی بر اینکه امروز و فردا، ارتفاعات استان البرز شاهد بارش‌های پراکنده و رگبار است، با بیان این مطلب اظهار داشت: مسافرانی که قصد عبور از محورهای کوهستانی را دارند قبل از جرکت از شرایط جوی اطلاع کسب کنند.

اکبری در ادامه گفت: مسافرت‌های برون‌ شهری در روزهای پایانی هفته و ایام تعطیل افزایش می‌یابد به همین منظور پلیس راه برای کنترل بار ترافیکی و تردد خودروها تمهیداتی با هدف روان سازی ترافیک و آزادراهها البرز اندیشیده شده است.

وی ادامه داد: از ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه فردا، روز جمعه تا ساعت یک بامداد روز شنبه ۲۴ خرداد ماه تردد در جاده چالوس به صورت یک طرفه انجام می‌شود.

رییس پلیس راه البرز یادآور شد: تردد انواع وسایل نقلیه از مرزن‌آباد به سمت کرج در جاده چالوس یک طرفه است. و تردد انواع تریلر و کامیون و موتور سیکلت در محور چالوس ممنوع است.

وی در پایان افزود: در نتیجه مأموران پلیس راه از حرکت خودروها از کرج به سمت مرزن‌آباد از ساعت ۱۴ روز جمعه ۲۳ خرداد تا ساعت یک بامداد جلوگیری می‌کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *