دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰

محدودیت‌ های ترافیکی پایان هفته

چهارشنبه ۱۱ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۰۸
کد مطلب: 368361
تردد همه خودروها از ساعت ۱۴ روز جمعه تا ساعت ۱ بامداد روز شنبه ۱۴ تیر، از کرج به مرزن آباد ممنوع است؛ همچنین در این محور تردد از ساعت ۱۷:۳۰ روز جمعه تا ۲ بامداد،‌ از محدوده دزبن به کرج، یک طرفه است‌.
به گزارش جهان به نقل از فارس، براساس اطلاعات دریافتی از دوربین‌های نظارتی، تصاویر دریافتی از گشت‌های شعب راهداری سراسر کشور و سامانه‌های هوشمند تردد شمار بر خط، در حال حاضر به‌ استثنای محورهای مسدود و ممنوع ذکر شده در پایین، بقیه محورهای مواصلاتی کشور باز و تردد در آنها به ‌روال عادی در جریان است.

کل تردد ثبت شده بر اساس آخرین اطلاعات دریافتی از ۱۰۴۹ ترددشمار فعال در محورهای برون‌شهری، نسبت به روز قبل ۱.۸ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

در همین مدت همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین در ترافیک راه‌ها ۲۱ درصد، اوج تردد بین ساعات ۱۸ ‌الی ۱۹ و کمترین تردد بین ساعات ۶ الی ۷ صبح صورت پذیرفته که هموطنان با آگاهی از این موضوع می‌توانند ساعات مناسب‌تری را برای سفر انتخاب کنند.

* محدودیت‌های ترافیکی روز چهارشنبه ۱۱ تیر الی شنبه ۱۴ تیر ۹۳

تردد همه موتورسیکلت‌ها از ساعت ۱۲ روز چهارشنبه ۱۱ تیر لغایت ساعت ۲۴ جمعه ۱۳ تیرماه ۹۳ از محورهای کندوان، هراز، فیروزکوه و تهران _ سمنان _ مشهد و بالعکس ممنوع است.

تردد همه خودروها از ساعت ۱۴ روز جمعه ۱۳ تیر الی ساعت ۱ بامداد روز شنبه ۱۴ تیر، از کرج به مرزن آباد ممنوع بوده و تردد از ساعت ۱۷:۳۰ جمعه الی ساعت ۲ بامداد‌ از محدوده دزبن (۱۵ کیلومتری جنوب مرزن‌آباد) به کرج، یک طرفه است‌.

در محور کندوان‌ تردد همه کامیون‌ها، کامیونت‌ها و تریلرها، از محور کندوان کماکان ممنوع است.

در محور هراز‌ تردد همه تریلرها از محور هراز کماکان ممنوع بوده و تردد همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها از ساعت ۱۲ الی ۲۴ روز چهارشنبه مورخ ۱۱ تیرماه و همچنین ساعت ۶ الی ۲۴ روزهای پنجشنبه و جمعه ۱۲ و ۱۳ تیرماه از محور هراز ممنوع است.

در محور فیروزکوه‌ تردد همه تریلرها از ساعت ۶ الی ۲۴ روز جمعه ۱۳ تیر از تهران به قائمشهر و بالعکس، ممنوع است.

* ممنوعیت تردد به دلیل عملیات کارگاه جاده‌ای

محور ازنا ـ شازند واقع در استان لرستان، یکشنبه مورخ ۱۵ تیر ‌از ساعت ۹ الی ۱۳ به دلیل اجرای عملیات راهسازی و ریزش برداری حدفاصل کیلومتر ۵/۸ الی ۶/۸ مسدود و به دلیل زمان کوتاه عملیات مسیر فاقد مسیر جایگزین است.

محور خرم آباد ـ بیرانشهر‌‌ واقع در استان لرستان، روز‌های چهارشنبه ۱۱ تیر و یکشنبه ۱۵ تیر‌، از ساعت ۹ تا ۱۳ به دلیل اجرای عملیات راهسازی و ریزش برداری ، حدفاصل کیلومتر ۲۵.۴ الی ۲۸.۲ مسدود و تردد از جاده خرم آباد – بروجرد – بیرانشهر انجام می‌شود.

محور قزوین ـ بویین‌زهرا، واقع در استان قزوین، مورخ ۴ تیر لغایت ۱۰ مرداد، از ساعت ۷ الی ۱۹ به دلیل عملیات لکه‌گیری و روکش آسفالت، تردد با رعایت جوانب احتیاط، همزمان با اجرای عملیات انجام می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *