جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۱

روایت‌جالب‌ستاره‌آرژانتینی‌از‌بازی‌با‌ایران

پنجشنبه ۱۲ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۲۶
کد مطلب: 368430
دیه گو مارادونا فوق ستاره سابق فوتبال آرژانتین در مصاحبه با گری لینه کر، بازیکن سابق تیم فوتبال انگلیس، از تماشاگران برزیلی انتقاد کرد و گفت "آنها می گویند برادریم اما در بازی ما با ایران می گفتند ایران ایران".
به گزارش جهان به نقل از خبرآنلاین، ای اسپرت نوشت: مارادونا که برای دیدن بازی ایران و آرژانتین به ورزشگاه بلوهوریزونته رفته بود، از اینکه برزیلی ها حریف آرژانتین را تشویق کردند، ناراحت است.

گری لینه کر از مارادونا پرسید: "تو برای آرژانتینی ها مثل خدایی، اما آنها در مورد "مسی" این احساس را ندارند، چرا اینطوری است؟"

مارادونا آستین خودش را بالا زد و گفت: "دلیلش اینه که من روی بازوم عکس "چه گوارا" را خالکوبی کرده ام، و این برای من شانس میاره! من همیشه گفتم که ما تو آرژانتین سه ستاره فوتبال داریم: آلفردو دی استفانو، دیگو مارادونا و لیونل مسی. من نمی دونم چند کشور دیگر یک چنین بازیکنانی را روی صحنه دارند. هواداران تیم آرژانتین به این افتخار می کنند."









لینه کر پرسید: "در باره رقابت بین آرژانتین و برزیل برای ما بگو، انگار که خیلی حساسه؟"

مارادونا در پاسخ گفت: "آنها مرتب می گویند که ما برادریم، برادریم...که بی ربط می گویند. وقتی ما با ایران بازی داشتیم، آنها شروع به داد زدن کردند "ایران، ایران..." خوب اول به من می گی که ما برادریم، بعد فریاد می زنی ایران!"

دیدار تیم های ایران و آرژانتین از سری مسابقات گروهی جام جهانی ، با نتیجه یک بر صفر به سود آرژانتین به پایان رسید. مارادونا از جمله تماشاگران دیدار میان کشورش و تیم ملی ایران بود و ظاهرا از اینکه در ورزشگاه برزیلی ها تیم ایران را تشویق کرده اند ناراضی است.







"آیا ما در این دوره یک فینال بزرگ خواهیم داشت؟"

مارادونا در پایان گفت: "بله یک فینال بزرگ... ،من اگر آرژانتین به فینال برسه خوشحال خواهم شد. رسیدن به فینال یک افتخار است و فکر می کنم"مسی" جام را برایمان بیاورد."

گاری لینه کر که در جام جهانی ۱۹۸۶ مکزیک در مقابل مارداونا حضور داشت در ابتدای این گفتگو و پس از دست دادن با او، با اشاره به گل مارادونا که بادست وارد دروازه انگلیس کرده بود ، به شوخی گفت: "دوست داشتم دستش را قطع کنم."
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *