پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
۱

در رختکن ایران چه گذشت؟

پنجشنبه ۵ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۱۳
کد مطلب: 367252
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران پس از نشست خبری خود با بازیکنان صحبت کرد و به آنها دلداری داد.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا،‌ کارلوس کی‌روش پس از نشست خبری بازی ایران مقابل بوسنی در رختکن تیم ملی فوتبال ایران حاضر شد. چند نفر از بازیکنان از شکست برابر بوسنی و راه نیافتن به دور بعد به شدت ناراحت بودند و گریه می‌کردند که کی‌روش با آنها صحبت کرد و دلداری‌شان داد. کفاشیان و سجادی نیز در رختکن حاضر شده و با بازیکنان صحبت کردند.

طبق صحبت‌های انجام شده کی‌روش به همراه تیم ملی به تهران می‌آید. هر چند خود او بارها تلویحا اشاره کرده که در ایران نخواهد ماند، اما مسئولان فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش می‌گویند مذاکرات را در تهران ادامه خواهند داد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
کارشناسان بارها گوشزد کرده اند فوتبال مشکل اساسی دارد و درخشش ایران در بعضی از بازیها توسط تک ستاره ها حل مشکل را به عقب می اندازد و مدیران پشت آن پنهان می شوند! فوتبال 90 دقیقه است و اشتباهات داوری جزیی از قواعد بازی است و نتیجه در پایان بازی مشخص می شود ما به ارژانتین باختیم نه اینکه تا دقیقه 89 مساوی بودیم! ما به تیمی که از اول روی برد آن حساب کرده بودیم 3-1 باختیم! و یک گل را در کمتر از یک دقیقه بعد از زدن گل خوردیم! این یعنی قوی ترین خط دفاعی جام جهانی؟