دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 13 May 2024
 
۰
۱

آخرین خبرها از زلزله ۴.۵ ریشتری خوسف

يکشنبه ۸ تير ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۲۷
کد مطلب: 367651
صبح امروز زمین لرزه ۴.۵ ریشتری منطقه خوسف در خراسان جنوبی را لرزاند اما طبق اعلام سازمان امداد و نجات این حادثه هیچ خسارت جانی و مالی در پی نداشته است.
به گزارش جهانٰ مرتضی مرادی‌پور، مدیر کنترل و هماهنگی سازمان امداد و نجات هلال احمر در گفت‌وگو با فارس، آخرین جزئیات زلزله ۴.۵ ریشتری خوسف در خراسان جنوبی را تشریح کرد.

وی گفت: طبق گزارشهای اولیه، هیچگونه خسارت جانی و مالی به هموطنان ساکن در این منطقه وارد نشده است.

مدیر کنترل هماهنگی سازمان امداد و نجات تأکید کرد: البته گزارشهایی از منابع غیر رسمی به دست ما رسیده که حکایت از تخریب چندین خانه دارد.

وی تصریح کرد: البته در مورد اینکه این خانه‌ها متروکه بوده‌اند یا مسکونی تردید وجود دارد و حدس ما این است که این خانه‌ها متروکه بوده‌اند.

مرادی پور ادامه داد: بنابراین تیم ارزیاب ما مجدداً به منطقه اعزام شده تا صحت و سقم گزارشها خسارتی را بررسی کند اما آنچه مسلم است این است که زلزله خسارت جانی نداشته است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ناشناس
Iran, Islamic Republic of
بخدا الشتر در استان لرستان نیز جز ایران است بازلزله 4.1ریشتر دیشب مردم خواب از چشمانشان پریده واز ساعت 5.39دقیقه تاساعت 8.15دقیقه 12بار طبق اطلاعات ژئوفیزیک دانشگاه تهران لرزید ای وای بر مسئولین مملکتی