جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

باند کلاهبرداران میلیاردی منهدم شد

سه شنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۱۵
کد مطلب: 620985
جانشین فرمانده انتظامی خراسان شمالی از انهدام باند سه نفره کلاهبرداران حرفه ای با سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در این استان خبر داد.
باند کلاهبرداران میلیاردی منهدم شد
به گزارش جهان نيوز، سرهنگ حسین بدری جانشین فرمانده انتظامی خراسان شمالی اظهار کرد: در پی اعلام ۲۲ مورد شکایت مبنی بر اینکه افرادی با ترفند‌های مختلف اقدام به کلاهبرداری از شهروندان و ایجاد نا امنی در سطح استان کرده اند، بلافاصله ماموران اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری تحقیقات خود را در این زمینه شروع کردند.

وی با اشاره به اینکه ماموران پس از تلاش‌های شبانه روزی و بررسی اظهارات شاکیان محل اختفای این باند حرفه‌ای و سابقه دار را شناسایی کردند، افزود: خوشبختانه در یک اقدام غافلگیرانه ماموران موفق شدند اعضای اصلی این باند حرفه‌ای سه نفره را دستگیر و برای تکمیل تحقیقات به مقر انتظامی منتقل کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهمان در بازجویی‌های به عمل آمده پس از مواجه با مستندات مربوطه به بزه انتسابی اعتراف کردند، تصریح کرد: این افراد که سابقه دار بودند با ترفند‌هایی از قبیل: جعل امضاء و صدور چک‌های جعلی اقدام به کلاهبرداری به ارزش سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از شهروندان کرده بودند.

سرهنگ بدری بیان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

منبع: دانشجو
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *