جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

وجود ۱۵۰ گروه رصد فعال در کشور

شنبه ۷ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۱۸
کد مطلب: 367583
رئیس نهاد رهبری در دانشگاه های کشور گفت: در کشور ۱۵۰ گروه رصد فعال وجود دارد که استان مرکزی از ظرفیت های خوبی در بخش گروه های رصدی برخوردار است.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، حجت الاسلام محمد محمدیان در چهارمین همایش استهلال از دیدگاه علمی و فقهی در استان مرکزی درمراسم تودیع ومعارفه حجت الاسلام ایوب سلحشور نیا به عنوان رئیس دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی اظهار کرد: این همایش یک روزه با هدف آشنایی هر چه بیشتر گروه های رصدی استان مرکزی با جدیدترین روش ها و وسایل رصد و شیوه های نوین برگزار می شود.

وی افزود: از ۶گروه رصدی برتر استان در بخش های مختلف نیز تجلیل و همچنین رصدخانه سما افتتاح شد.

رئیس نهاد رهبری در دانشگاه های کشور تصریح کرد: مسئولان وظیفه جلب اعتماد مردم برای پیوند بین خود و ملت را دارند.

حجت الاسلام محمد محمدیان با اشاره به نهاد نمایندگی ولی فقیه گفت: نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی پس از ارزیابی های به عمل آمده در کشور یکی از موفق ترین استان ها است.

وی با بیان اینکه مسئولیت ها و ریاست ها فرصتی برای خدمت گذاری تلقی شده و نه ریاست و پست و مقام، افزود: با نگاهی به دیدگاه حضرت علی (ع) به مدیریت باید جلب رضایت مردم و ایجاد پیوند بین مردم و مسئولان را در راس فعالیت های خود قرار دهیم.

رئیس نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه های کشور تصریح کرد: حفظ امنیت امانت بسیار مهم بوده و فرصت ها راهی برای نشان دادن توان و استعدادها و استفاده صحیح از امکانات در جهت پیشبرد اهداف نظام است.

حجت الاسلام محمدیان با اشاره به لزوم استفاده از فرصت ها گفت: اگر از این فرصت و امانت استفاده صحیح شده و در زمان لازم به دیگران سپرده شود موفقیت هایی را در پی خواهد داشت، در غیر اینصورت با روحیه غیر انسانی و دنیوی و ریاست جامعه و افراد دنیا پرست را به مقصد نمی رساند.

وی با بیان اینکه نظام اسلامی ایران باید متفاوت با حکومت های دیگر باشد، افزود: مسئولان باید از دل بستن و تعلق به مدیریت و جایگاه خود بپرهیزند و با نگهداشتن سطح زندگی خود در سطح پایین ترین افراد جامعه ارتباط و پیوندی ناگسستنی میان خود و ملت ایجاد کنند.

رئیس نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه های کشور با بیان اینکه نقطه عطف زندگی افراد به دلیل حضور افرادی با رفتار و منش و معنویت و به دور از زرق و برق دنیا بودند، تصریح کرد: مبانی مستدل، عقلانی، منطقی و قوی سرمایه اصلی افراد و گامی برای تغییرات موثر در زندگی آنان است.

حجت الاسلام محمدیان با تاکید بر این که کار فرهنگی و تربیتی به عهده همه مسئولان و اساتید است گفت: در دانشگاه ها علاوه بر مسئولان نهاد، دفاتر فرهنگی و کارشناسان فرهنگی همه مسئولان و اساتید با رشته های مختلف در تعلیم و تربیت فرهنگی تاثیر گذار هستند.

وی افزود: برای اینکه نسل توانمند و مستعد حاضر را به مدیران قوی آینده تبدیل کرده و این امانت و سرمایه را برای حفظ و پاسداری از انقلاب تعلیم و تزکیه کنیم نیازمند عظم همه جانبه در دانشگاه ها، مدارس، حوزه ها و سطوح مختلف جامعه است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *