پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
۱

اعلام قیمت رسمی زولبیا بامیه ماه رمضان

شنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۴۸
کد مطلب: 366350
رئيس اتحاديه قنادان گفت: بر اساس مصوبه اتحاديه، قيمت هر كيلو زولبيا و باميه درجه يك در تهران و ساير كلان‌شهرهاي كشور ۸۵۰۰ تومان و درجه دو، 8 هزار تومان تعيين شده است
به گزارش جهان به نقل از خبر آنلاین، محمد نصرتي با بيان اين مطلب كه قيمت زولبيا و باميه در سراسر كشور يكسان نيست، گفت: در شهرهاي كوچك كه هزينه‌هاي جانبي كمتر است اين نرخ كمتر خواهد بود. به گفته او، در سال گذشته هر كيلو زولبيا و باميه درجه يك به قيمت هفت هزار تومان عرضه مي‌شده است.

رئيس اتحاديه قنادان و شيريني و شكلات با تأكيد بر اينكه عرضه اين محصول با قيمت بالا‌تر از ۸ هزارو ۵۰۰ تومان تخلف است، ادامه داد: مردم در صورت مشاهده هرگونه گران‌فروشي مي‌توانند تخلفات احتمالي را به شماره‌ ۶۶۹۴۴۴۱۱ و ۶۶۹۴۴۹۹ و سامانه ۱۲۴ اطلاع دهند تا در كوتاهترين زمان ممكن با متخلفين برخورد شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


حسین ف
انشالله تمامی مشکلات حل خواهد شد شما هر وقت خواستید و هر چه دلتان خواست قیمت دادید سال قبل ۶۵۰۰ تومان قیمت دادید و امسال ۳۰ درصد بالا بردید انوقت دولت تدبیر و امید میگوید تورم را از ۴۶ درصد به ۱۶ درصد پایین اورده است یعنی ۳۰ درصد ما که بیسوادیم و چیزی حالیمان نمیشود اما میدانیم که قیمت زولبیا بامیه ۳۰ درصد بالا رفته است به هر حال امسال زولبیا بامیه نمیخوریم