سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ - 21 May 2024
 
۰

نیلی و فتوحی گزینه‌های ریاست‌شریف

چهارشنبه ۴ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۳۷
کد مطلب: 367184
جلسه اعضای شورای دانشگاه صنعتی شریف با حضور ۵۰ نفر از اعضای هیئت‌علمی این دانشگاه برگزار شد.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، جلسه شورای دانشگاه صنعتی شریف به منظور انتخاب گزینه‌های ریاست این دانشگاه با حضور حدود ۵۰ نفر از اعضای این شورا عصر امروز در دفتر ریاست دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد که براساس شنیده‌های خبرنگار تسنیم مسعود نیلی و فتوحی از اعضای هیئت‌علمی دانشگاه صنعتی شریف به عنوان گزینه‌های ریاست این دانشگاه انتخاب و به وزیر علوم پیشنهاد می‌شوند.

در این جلسه از اعضای هیئت‌علمی در خصوص گزینه‌های ریاست نظرسنجی به عمل آمد و طی ۲ بار نظرسنجی و نظرخواهی، ۲ نفر از افرادی که رای بالای ۵۰ درصد اعضای هیئت‌علمی را کسب کردند، برای معرفی و پیشنهاد وزیر علوم انتخاب شدند.

اعضای هیئت‌علمی دانشگاه صنعتی شریف و مسئولان این دانشگاه که در جلسه حضور داشتند درباره اسامی ۲ گزینه‌ای که اکثریت آرا را کسب کردند به خبرنگاران حاضر در دانشگاه صنعتی شریف اطلاعاتی ندادند، اما برخی اخبار تایید نشده حاکی از آن است که نیلی و فتوحی به عنوان گزینه‌ها انتخاب شده‌اند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *