پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2 May 2024
 
۰

محروميت سنگين درانتظارستاره‌هاي تيم ملي

سه شنبه ۳ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۵۳
کد مطلب: 366935
در این باره مقرر شد طبق ضوابط رای‌های صادره پس از درخواست تجدید نظرخواهی از سوی نامبردگان و رعایت مراحل قانونی، اعلام عمومی شود.
به گزارش جهان به نقل ازفدراسیون کشتی، جلسه کمیته انضباطی فدراسیون کشتی برای بررسی مسائل پیش آمده در رقابت‌های انتخابی تیم‌های ملی (سه شنبه) برگزار شد.

 در این نشست که فاطمه محرابی مدیر کل حقوقی وزارت ورزش و جوانان هم در آن حضور داشت، اتفاقات پیش آمده در مرحله نهایی رقابت‌های انتخابی تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی در قزوین بررسی شد.

در این جلسه در مورد هادی علیزاده پورنیا فرنگی‌کار وزن ۷۴ کیلوگرم در مورد عدم رعایت شئونات ورزشی و اقدام به لگد زدن به تابلوی تبلیغاتی کنار تشک و سرنگونی آن، پرویز هادی آزادکار وزن ۱۲۵ کیلوگرم به دلیل توهین به رييس تشک مسابقه و جمال میرزایی آزادکار وزن ۹۶ کیلوگرم به دلیل عدم خروج از تشک مسابقه بعد از شکست، ایجاد جو نامطلوب در مسابقه و اعتراض به داوران بدون رعایت شئونات و ضوابط فدراسیون بحث، بررسی و تصمیم‌گیری شد.

در این باره مقرر شد طبق ضوابط رای‌های صادره پس از درخواست تجدید نظرخواهی از سوی نامبردگان و رعایت مراحل قانونی، اعلام عمومی شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *