يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 19 May 2024
 
۰
۲

2 هفته‌ مهلت برای تغییر عملکرد وزارت‌علوم

يکشنبه ۱ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۲۵
کد مطلب: 366605
طبیب‌زاده عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برای تغییر روند با وزیر علوم اتمام حجت کرده‌ایم، گفت: وزیر علوم نهایتا یک یا دو هفته برای تغییر روند در عملکرد زمان دارد.
به گزارش جهان، زهره طبیب‌زاده عضو کمیسیون آموزش و تحیقیقات مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس در رابطه با عملکرد وزیر علوم گفت: همانطور که می‌دانید وزیر علوم از ابتدای وزارت خود در این پست بارها موجب ناراحتی نمایندگان مجلس شده‌است.

وی با بیان اینکه چندین بار نمایندگان مجلس وزیر علوم را به خاطر عملکردش در مجلس خواسته‌اند، افزود: در جلسه‌ای که با فرجی‌دانا داشتیم قرار شد روند خود را تغییر دهد.

طبیب‌زاده تاکید کرد: با توجه به این جلسات اگر وزیر علوم در روند کار تغییر ایجاد کرد که بحثی باقی نمی‌ماند در غیر این‌صورت اگر جلساتی که به نوعی اتمام حجت با فرجی‌دانا بوده نتیجه ندهد و ثمر بخش نباشد مطمئنا از ساز و کارهای دیگر استفاده خواهیم کرد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به مدت زمانی که از وزارت وی گذشته‌است، وزیر علوم نهایتا یک یا دو هفته برای تغییر روند در عملکرد زمان دارد و اگر در این مدت عملکردش تغییر نکند از گزینه‌های دیگر استفاده خواهیم کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


علی اصغر
فقط باید گفت زرشک
حسين
Iran, Islamic Republic of
ديگه ماموريتش را انجام داد.