چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 8 May 2024
 
۰
۱

با تروریست ها مماشات نخواهیم کرد

شنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۲۰:۴۱
کد مطلب: 366378
رئیس مرکز اطلاع رسانی و امور بین الملل وزارت کشور گفت: به مردم هوشیار و دلاور ایران اطمینان خاطر داده می شود که مرزهای غربی و شرقی کشور از امنیت پایدار و قدرتمندی برخوردار است و جمهوری اسلامی ایران در حفاظت و و صیانت از مرزهای خود و منافع ملی با هیچ گروه و کشوری مماشات نخواهد کرد.
به گزارش جهان، روح الله جمعه ای در گفتگو با خبرنگار مهر، در واکنش به انتشار برخی از خبرها مبنی بر کشته شدن چند سرباز و گروهبان مرزبانی توسط گروهک تروریستی در مرز قصر شیرین ، گفت: با توجه به تحرکات جنایتکارانه گروهک تروریستی داعش در منطقه متاسفانه برخی رسانه های داخلی در اقدامی غیر حرفه ای ناخواسته به تریبون این گروهک تروریستی درآمده اند و به منظور بزرگ نمائی قدرت پوشالی این گروهک اقدام به بازنشر مطالب، تصاویر جعلی و کلیپ هایی از جنایت های غیر انسانی این گروهک نموده اند.

رئیس مرکز اطلاع رسانی و امور بین الملل وزارت کشور، ضمن توصیه به رسانه ها در رعایت مصالح و منافع ملی و ملاحظات امنیتی تاکید کرد: به مردم هوشیار و دلاور ایران اطمینان خاطر داده می شود که مرزهای غربی و شرقی کشور از امنیت پایدار و قدرتمندی برخوردار است و جمهوری اسلامی ایران در حفاظت و و صیانت از مرزهای خود و منافع ملی با هیچ گروه و کشوری مماشات نخواهد کرد.

جمعه ای، انتشار این اخبار را تنها عملیات روانی برای تشویش افکار عمومی نام برد و گفت: دشمنان می خواهند موج داعش هراسی به راه بیندازند و تجربه نشان داده است که گروهک های تروریستی قوی تر از داعش که قصد تجاوز و تعرض به مرزهای ایران و منافع ملی داشتند با چه پاسخ قدرتمند و دندان شکنی مواجه شده اند.

رئیس مرکز اطلاع رسانی و امور بین الملل وزارت کشور، خاطرنشان کرد: توصیه ما به رسانه ها حفظ ملاحظات امنیتی و عدم انتشار تولیدات منزجر کننده و توخالی گروهک های تروریستی است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ابی
همه این فیلم ها کار این اسرائیل جنایتکار و انگلیس خون آشامه... دیگه نمی دونن چطوری قدرت ایران رو کم کنند و فشار به ایران بیارن یه سری روانی مسلمان نمای احمق بی خدا و بی دین رو اجیر می کنند این کثافت کاری ها رو بالا می ارن..مثلا ایران رو از هر طرف تحت فشار قرار میدن. ولی بعنوان یک ایرانی مسلمان به دست نشانده های شیطان اعلام می کنم تا خون در رگ کودکان شیرخواره ماست کسی جرات تعرض به دین ما به خاک ما به ناموس ما رو نداره..گویا درسی که جوونای ما در 8 سال دفاع به دنیا داد هنوز درس عبرت نگرفتند؟
لبیک یا خامنه ای