شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۶
۷
کشف صدها کیلو مواد منفجره و ادوات جنگی:

دستگیری دهها داعشی در سامراء+تصاویر

سه شنبه ۲ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۲۰
کد مطلب: 429491
رزمندگان حشد الشعبی عراق صبح روز گذشته در عملیاتی وسیع در منطقه حاشیه شمالی شهر سامراء تعدادی از عناصر گروه تروریستی تکفیری داعش را به همراه مقادیر فراوانی مواد منفجره و تسلیحات دستگیر کردند.
به گزارش جهان: رزمندگان حشد الشعبی وابسته به نخست وزیری عراق صبح روز گذشته در عملیاتی مشترک با ارتش و پلیس فدرال این کشور در منطقه "المکیشیفه" واقع در حاشیه شمالی شهر مقدس سامراء تعدادی از عناصر گروه تروریستی تکفیری داعش را به همراه مقادیر فراوانی مواد منفجره و تسلیحات دستگیر کردند.


لازم به ذکر است که از ابتدای حملات گروه تروریستی داعش به کشور عراق، شهر سامراء با توجه به بافت قومیتی و مذهبی آن (شیعه و اهل سنت) و همچنین حساسیت مذهبی آن به سبب میزبانی از بارگاه ملکوتی دو امام همام شیعیان چهان، در صدر اهداف این گروه قرار داشته است.


در موج نخست حملات داعش به عراق، شهر سامراء با خیانت برخی عشایر بعثی - تکفیری ساکن آن به جولانگاه تروریستهای بعثی داعشی تبدیل شده بود اما با هوشیاری دولت و نیروهای مردمی و کمکهای مستشاری جمهوری اسلامی ایران، نه تنها محلات این شهر از حضور تروریستها پاکسازی شده، بلکه بخشهای عمده ای از مناطق حاشیه شمالی آن نیز که از پایگاههای سنتی داعش بود نیز در کنترل کامل نیروهای حشد الشعبی درآمده است.




















منبع: مشرق
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
لیاقت مردن هم ندارند این آشغالهای مزدور وهابیت وصهیونیست.
دوست
خسته نباشید و درود بر این پیروزی
به سرعت گردن همه رو بزنيد
Romania
مرام ما مرام حضرت علی (ع) است .... نباید از روی کینه گردن زد هر کس را با توجه به عدالت باید مجازات کرد.... این اغفالیون زمان خودشون هم نمی دونند دارند چه کار می کنند این قدر که در پستی و گمراهی هستند کارشون به سر بریدن کشیده...
کامران
اگر اینها را زنده نگهدارند با یک حمله داعشی ها دو باره آزاد می شوند.
خدا لعنتشون کنه انشالله .اینا چجور مسلمونین که با دهن روزه میرن مسلمون منفجر میکنن؟؟؟
علی
هرچه زودتربه درک واصل شوند.