جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
۱

‫تلاش برای جلوگیری از انتقال آب کارون‬‎

شنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۵۴
کد مطلب: 366364
نماینده مردم آبادان در مجلس با بیان اینکه نمایندگان خوزستان برای جلوگیری از انتقال آب کارون محکم ایستاده‌اند، گفت: هنوز در برخی از شهرستان‌های خوزستان آب به صورت جیره‌بندی است.‌
به گزارش جهان به نقل از فارس، جواد سعدون‌زاده ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان اظهار کرد: نمایندگان مردم خوزستان در مجلس شورای اسلامی در این دوره انسجام و موضع‌گیری جالبی در ارتباط با مسئله آب استان داشتند؛ در استان آبی باید باشد که این سیستم بتواند آن را مدیریت کند.

وی افزود: اقدام نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و همکاری وزیر نیرو در ارتباط با ممانعت از طرح انتقال آب از سرچشمه‌های رودخانه کارون در قالب دو پروژه تونل آبی بسیار شایسته بود و محکم بر ادامه این تصمیم خواهند ماند و هرگونه ادقام به استیضاح در مورد بازگشت این تصمیم را به شکست خواهند کشاند.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: استان خوزستان در بخش آب و فاضلاب که یکی از شاخص‌های رشد است، با ایده‌آل خود فاصله بسیار دارد؛ در مهم‌ترین دژهای انقلاب اسلامی نباید از مشکل تأمین آب شرب صحبت کرد.

سعدون‌زاده با تأکید بر اینکه مسئولان پروژه آبرسانی غدیر را وجه همت خود قرار دهند، ادامه داد: امیدواریم با استفاده بهینه از منابع این پروژه‌ها به زودی محقق شوند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ما تو ماهشهر روزانه فقط 10 ساعت آب داریم البته همین 10 ساعت هم مثلا اسمش شربه