جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۱
۲

توصیه قرائتی به مربیان مهدکودک‌ها

پنجشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۲۰:۵۲
کد مطلب: 366023
رئیس ستاد اقامه نماز به مربیان مهد کودک توصیه کرد برای جذب کودکان به نماز، مطالعات مذهبی خود را بالا ببرند و نماز خود را در مهد کودک ها، در حضور کودکان بخوانند.
به گزارش جهان به نقل از واحد مرکزی خبر، ‌حجت الاسلام والمسلمین محسن قرائتی در جشنواره یاوران نماز که با شعار" ترویج فرهنگ نماز در کودکی؛ تضمین جامعه اسلامی" برگزار شد، افزود:‌ اگر نعمت های خدا را برای کودکان با زبان کودکانه و ساده بگوییم کودکان، خود به خود به سوی خدا و عبادات و نماز جذب می شوند.

وی خطاب به مربیان مهدهای کودک گفت: ‌وقتی بنا دارید با کودکان درباره دین گفتگو کنید در لحظاتی سخن بگویید که خوشحال و سرحال هستند و توجه داشته باشید که بچه ها با شکم گرسنه ، توجه شایسته به سخنان شما نمی کنند. قرائتی افزود: ‌در مهد کودک ها باید از اشعاری پرمحتوا و با معنا استفاده کرد و مباحث هدفمند برای کودکان مطرح کرد؛ نه این که فقط به فکر گذراندن وقت کودکان باشیم.

رئیس ستاد اقامه نماز گفت:‌ مربیان مهد کودک خود را درگیر برخی مطالب نوشته شده در کتاب های خارجی نکنند زیرا بزرگترین روانشناس، قرآن کریم و ائمه (ع) است. قرائتی خطاب به مربیان مهدکودک ها افزود:‌ اگر نعمت‌های خدا را به کودکان یادآوری کنید در آن صورت نیاز به تبلیغ نماز ندارید چرا که خود کودکان به نماز مشتاق می‌شوند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


حاج آقا مهد کودک های تهران تحت عنوان مونته سوری که از فراماسون ها هستند به دنبال گسترش سکولاریسم ودین گریزی درکودکان معصوم این کشو رهستند وبا کلاس های رقص واواز ومختلط تیشه به ریشه فرهنگ این کشور می زنند وآقایان مسیول آموزش وپرورش هم با تساهل وتسامح ازکنار ان می گذرند
به نظرم یکی از مشکلات مهدکودک ها این است که زیر نظر بهزیستی هستند نه آموزش و پرورش!!!!