سه شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 14 May 2024
 
۰

محدودیت‌ های ترافیکی در جاده‌ ها

پنجشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۴۴
کد مطلب: 364750
 در حال حاضر اغلب جاده‌های اصلی کشور باز است و تردد انواع موتورسیکلت در جاده‌های کشور تا ساعت ۲۴:۰۰ روز جمعه ۲۳ خرداد‌ماه در محورهای کرج – چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران – سمنان – مشهد و بالعکس ممنوع است.

براساس تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارتی، اطلاعات دریافتی از سامانه‌های هوشمند تردد شمار و گشت‌های شعب راهداری سراسر کشور، در حال حاضر به‌ استثنای محورهای مسدود و ممنوع ذکر شده در پایین، بقیه محورهای مواصلاتی کشور باز و تردد در آنها به ‌روال عادی در جریان است.

* ‌محدودیت‌های ترافیکی جاده‌ها تا روز شنبه ۲۴ خرداد

* محدودیت تردد انواع موتورسیکلت در جاده‌های کشور

تردد انواع موتورسیکلت در جاده‌های کشور تا ساعت ۲۴:۰۰ روز جمعه ۲۳/۳/۹۳ درمحورهای کرج – چالوس‌، هراز، فیروزکوه و محور تهران – سمنان – مشهد و بالعکس ممنوع است.

* محدودیت‌های ترافیکی محور فیروزکوه

در مسیر فیروزکوه تردد همه تریلرها به جزحاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۰۶:۰۰ الی ۲۴:۰۰ روز جمعه مورخ ۲۳/۳/۹۳ از تهران به قائم‌شهر و بالعکس ممنوع است.

* محدودیت‌‌های تردد در محور هراز

در محور هراز تردد همه تریلرها کماکان ممنوع است.

تردد همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به جزحاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۰۶:۰۰ الی ۲۴:۰۰ روز پنج‌شنبه و جمعه ۲۲و۲۳/۳/۹۳ از محور هراز ممنوع است.

* محدودیت‌های ترافیکی محور کندوان

در مسیر کرج – چالوس تردد انواع تریلر و کامیون و کامیونت از مسیر کرج – چالوس کماکان ممنوع است‌.

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴:۰۰ روز جمعه مورخ ۲۳/۳/۹۳ الی ساعت ۰۱:۰۰ بامداد روز شنبه مورخ ۲۴/۳/۹۳ از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷:۳۰ روز جمعه مورخ ۲۳/۳/۹۳ الی ساعت ۰۱:۰۰ بامداد روز شنبه مورخ ۲۴/۳/۹۳ از ۱۵ کیلومتری جنوب مرزن آباد (‌دزدبن‌) به سمت کرج به صورت یک‌طرفه خواهد بود.

* محدودیت‌های تردد در بقیه محور‌‌های مواصلاتی کشور

در آزادراه اصفهان – کاشان تردد همه کامیون‌ها و تریلرها از ساعت ۱۴:۰۰ روز پنج شنبه مورخه ۲۲/۳/۹۳ الی ساعت ۲۴:۰۰ روز جمعه مورخه ۲۳/۳/۹۳ از اصفهان به سمت کاشان و قم ممنوع میباشد و رانندگان اینگونه وسایل نقلیه باید از محور میمه – دلیجان – سلفچگان تردد کنند.

در محور قم تردد همه وسایل نقلیه سنگین باربری (تریلر ـ کامیون ـ کامیونت‌) به جز حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۴:۰۰ روز پنج شنبه ۲۲/۳/۹۳ الی ساعت ۲۴:۰۰ روز جمعه ۲۳/۳/۹۳ از محور‌های قدیم قم – تهران‌، سلفچگان - قم و قدیم کاشان – قم اتوبان کاشان – قم و بالعکس ممنوع است و رانندگان اینگونه وسایل نقلیه می توانند از محور‌‌ سلفچگان – ساوه تردد کنند.

تردد همه وسایل نقلیه سنگین باربری (تریلر ـ کامیون ـ کامیونت‌) به جز حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۲۴:۰۰ روز پنج شنبه ۲۲/۳/۹۳ الی ساعت ۲۴:۰۰ روز جمعه ۲۳/۳/۹۳ که از استان‌های جنوبی کشور (هرمزگان – سیستان و بلوچستان – کرمان – یزد) به طرف قم در حرکت هستند باید از مسیر ( سه راهی نطنز - مورچه خورت – دلیجان – سلفچگان – ساوه و بالعکس ) به عنوان مسیر جایگزین استفاده کنند.

تردد همه وسایل نقلیه سنگین باربری (تریلر ـ کامیون ـ کامیونت ) به جز حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۴:۰۰ روز پنج شنبه ۲۲/۳/۹۳ الی ساعت ۲۴:۰۰ روز جمعه ۲۳/۳/۹۳ که از استان‌های مرکزی و اصفهان به سمت تهران در حرکت هستند باید از محور سلفچگان - ساوه – تهران و بالعکس به عنوان مسیر جایگزین استفاده کنند.

* محورهای مسدود تا اطلاع ثانوی به دلیل رویدادهای غیرمترقبه

محور شهداد - نهبندان‌ واقع در استان‌های کرمان و خراسان جنوبی، به ‌دلیل وقوع سیلاب از کیلومتر ۶۰ تا ۷۳ ‌تا اطلاع ثانوی، به‌ طور کامل، مسدود است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *