جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
شیروی:

بازدید رئیس مجلس از مرز مهران قطعی نشده است

پنجشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۳۳
کد مطلب: 562377
سخنگوی ستاد اربعین ایلام گفت: هنوز برنامه بازدید رئیس مجلس شورای اسلامی از مرز مهران قطعی نشده است.
بازدید رئیس مجلس از مرز مهران قطعی نشده است
به گزارش جهان نيوز، علیرضا شیروی سخنگوی ستاد اربعین ایلام درباره آخرین آمار تردد زائران از مرز مهران، اظهار کرد: تعداد زائران مرز مهران در حال افزایش بوده و طبق روال عادی ورود و خروج آنها در حال انجام است.

وی افزود: طبق آخرین آمار تاکنون 80 هزار زائر از طریق مرز مهران از کشور خارج و 10 هزار نفر هم وارد کشور شدند.

شیروی همچنین درباره سفر رئیس مجلس شورای اسلامی به مرز مهران و بازدید از این پایانه مرزی، ادامه داد: براساس اخبار دریافتی هنوز برنامه بازدید رئیس مجلس شورای اسلامی از مرز مهران قطعی نشده است و به محض اینکه سفر وی به استان ایلام نهایی شد، اطلاع‌رسانی خواهیم کرد.

سخنگوی ستاد اربعین ایلام با اشاره به تعطیلی مدارس مهران، گفت: مدارس مهران به دلیل هجوم ریزگردها و آلودگی هوا روز گذشته تعطیل شد اما از آغاز هفته جدید شورای عالی آموزش و پرورش درباره تعطیلی مدارس  تصمیم‌گیری می‌کند.

وی یادآور شد: از زائران درخواست می‌کنیم برنامه خود را برای سفر به کربلا مدیریت و با به همراه داشتن مدارک معتبر در مبادی ورودی حضور پیدا کنند، چرا که مدارک آنها مورد شناسایی قرار می‌گیرد.

منبع:باشگاه خبرنگاران
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *