دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 6 May 2024
 
۰

پیگیری تمرینات تیم ملی در کمپ کورینتیانس

چهارشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۴۱
کد مطلب: 364621
تمرین امروز (چهارشنبه) تیم ملی فوتبال کشورمان در کمپ باشگاه کورینتیانس برزیل برگزار خواهد شد.
به گزارش جهان، تسنیم و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال, تیم ملی فوتبال کشورمان بعدازظهر امروز در هوایی سرد و ابری از ساعت ۱۵:۱۵ به وقت محلی و ساعت ۲۲:۱۵ به وقت تهران تمرینات خود را پیگیری خواهد کرد.

ملی‌پوشان پس از صرف صبحانه، ساعت ۱۰:۳۰ به وقت محلی محل اقامت خود را به سمت کمپ تمرینی کورینتیانس ترک کرده و پس از صرف نهار و استراحتی کوتاه از ساعت ۱۵:۱۵ به وقت محلی و ۲۲:۱۵ به وقت تهران تمرینات خود را زیر نظر کارلوس کی‌روش آغاز خواهند کرد.

به مانند چند روز گذشته حضور رسانه‌ها و هواداران تیم‌ها در ورزشگاه و کمپ اختصاصی تیم‌ها برای ۱۵ دقیقه ابتدایی تمرین آزاد است و پس از آن تیم‌ها پشت درهای بسته مراحل آماده‌سازی خود را دنبال خواهند کرد.

براساس این گزارش، با توجه به شروع مسابقات جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل از ۲۲ خردادماه، تعداد نیروهای امنیتی در اطراف محل اقامت تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها بیشتر شده است.

این نیروها در میدان منتهی به در پشتی هتل تیم ملی مستقر شده‌اند و از امروز فضای امنیتی شدیدتری نسبت به روزهای گذشته برای حفاظت از تیم‌ها ایجاد شده است. طی روزهای گذشته فقط تعدادی از نیروهای امنیتی در کنار محل هتل تیم‌ها حضور داشتند اما از امروز تعداد این نیروها افزایش یافته است.

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *