چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰

تیم ملی به برزیل رفت

سه شنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۱۵
کد مطلب: 363225
کاروان تیم ملی فوتبال ایران بامداد امروز عازم برزیل و حضور در جام جهانی شد.
به گزارش جهان به نقل از  ایسنا، کاروان تیم ملی فوتبال ایران بامداد امروز و ساعت ۵ عازم برزیل و جام جهانی ۲۰۱۴ شد.

ملی پوشان ساعت ۳:۴۵ به قسمت سی آی پی فرودگاه امام (ره) آمدند و پس از دقایقی استراحت و پذیرایی مهیای پرواز شدند.

خبرنگاران، عکاسان و تصویربرداران زیادی از ساعت ۲ بامداد مقابل در سالن سی آی پی انتظار ورود ملی پوشان و انجام مصاحبه با آنها را می کشیدند و تا قبل از ورود تیم اجازه ورود به سالن را نداشتند که این امر موجب ناراحت اصحاب رسانه بخاطر اهمیت ندادن به آنها به ویژه در آستانه سفر تیم ملی کشورشان به برزیل شده بود!

حتی پس از ورود تیم ملی ابتدا خبرنگارانی که از قبل با فرودگاه امام(ره) مکاتبه کرده بودند اجازه حضور در اتاق که برای نشست خبری پیش بینی شده بود را پیدا نکردند اما با حضور محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان در فرودگاه و در خواست او امکان حضور آنها هم میسر شد.

وزیر در سالن با کارلوس کی‌روش احوالپرسی کرد و به همراه همراهانش دقایقی با علی کفاشیان که کمی دیرتر از تیم ملی وارد فرودگاه شد، به گفت وگو درباره برنامه های تیم در جام جهانی پرداخت و پیش از پرواز ملی پوشان سالن را ترک کرد.

حسینی مدیر روابط عمومی فدراسیون تصمیم گرفته بود پیش از ورود تیم به هواپیما چند نفر از بازیکنان در قالب نشست خبری مصاحبه کنند که از میان ملی پوشان تنها رحمان احمدی و جواد نکونام این فرصت را پیدا کردند.

مهدی محمدنبی سرپرست تیم ملی همراه ملی پوشان به برزیل نرفت. او به ایسنا گفت که بخاطر حضور در مراسم درگذشت یکی از نزدیکانش فعلا همراه تیم نمی رود اما تمام مقدمات کار انجام شده است. نبی گفت احتمالا جمعه به برزیل سفر کند.

کفاشیان هم از سفرش به برزیل در یکشنبه هفته آینده خبر داد.

مارکار آقاجانیان که همراه تیم نبود، روز گذشته برای آنالیز بازی تدارکاتی تیم ملی نیجریه به آمریکا سفر کرد و از آنجا به برزیل می رود.

چندین نفر از علاقمندان تیم ملی مقابل در سالن سی آی پی فرودگاه تجمع کردند و بازیکنان در میان استقبال آنها وارد سالن شدند. هنگامی که تیم ملی از طبقه فوقانی سالن به طبقه پایین آمد و قصد عبور از گیت را داشت، تعدادی از هواداران با کارلوس کی‌روش خداحافظ می کردند و کی‌روش هم با برخی از آنها دست داد.

در میان هواداران تعدادی از خانم‌ها هم بودند که پرچم های کوچک ایران را در درست داشتند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *