دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 May 2024
 
۱
۶
گزارش جهان از پشت پرده جلسه با ربع پهلوی

لابی جلسه سلطنت طلبان در تورنتو کانادا کیست؟

سه شنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۵۸
کد مطلب: 363285
جلسه شکست خوردگان سلطنت‌طلب با پشت پرده‌های بسیاری در حالی در تورنتو کانادا برگزار شد که لابی این جلسات نتوانست چهره خود را پنهان کند.
لابی جلسه سلطنت طلبان در تورنتو کانادا کیست؟
به گزارش جهان، چندی پیش جلسه‌ای با حضور جمعی از شکست خوردن حکومت منحوس پهلوی در تورنتو کانادا برگزار شد که در تلاش بودند توهمات خود در رسیدن به ایران را عملی کنند.

این گروه که با نام جعلی «شورای ملی» فعالیت می‌کنند با انتخاب ربع پهلوی به عنوان رئیس این شورا کوشیدند به توهمات خیالی خود دامن بزنند.
البته این جلسه در ابتدای کار با معلولیت‌ها و اعتراض‌هایی هم همراه بود، به گونه‌ای که در جلسه اول ۶۵۰ نفر شرکت و در جلسه دوم تنها ۱۰۵ نفر حاضر شدند.

* چرا کانادا تجمع بود؟

این شورا برای برگزاری جلسات خود با کشورهای بسیاری وارد مذاکره شد اما هیچ کشوری اجازه ورود به آنها را نداد و آنها دست به دامن لابی جدید خود شده تا بتوانند جلسه را در کانادا برگزار کنند.

کانادا که به دلیل هم پیمانی خود با آمریکا و از سوی دیگر به دلیل پادویی لابی سلطنت‌طلبان، برای برگزاری جلسه کوتاه می‌آید، شهر تورنتو را محل برگزاری جلسات می‌کند که این نوعی نقض آشکار حقوق بشر است، زیرا طبق دستورات منشور حقوق بشری هیچ کشوری حق برگزاری جلسه بر علیه دولت کشور دیگری که برای براندازی تلاش می‌شود را به صورت رسمی ندارد.

* افشین جم، لابی سلطنت‌طلبان در تورنتو

افشین افشین‌جم ضد انقلاب فراری و پادوی سرویس اطلاعاتی کاناداست که خود را مدعی حقوق بشر دانسته و در این راستا فعالیت می‌کند، همچنین دختر وی به نام نازنین افشین‌جم همسر وزیر دادگستری کانادا بوده که وی نیز از مدعیان حقوق بشر است.

افشین افشین‌جم زمستان سال گذشته از سوی سرویس اطلاعاتی کانادا به انگلستان مامور شده بود تا در دوره‌های آموزشی بر علیه جمهوری اسلامی ایران شرکت کند، اینبار در نقش لابی سلطنت‌طلبان حاضر شد و جواب این خوش خدمتی خود را نیز گرفت و به عنوان یکی از اعضای شورای به اصطلاح ملی معرفی شد.

این جلسه و این اقدام افشین‌جم ثابت کرد که وی و همه کسانی که خود را فعال حقوق بشر می‌نامند به دنبال کاسبی حقوق بشر بوده و از این منظر راه درآمد و دلالی برای خود پیدا کرده‌اند.هر چند که این جلسه هیچ اثر بخشی برای جریان ضد انقلاب نداشت و تنها موجب شدت گرفتن اختلافات بین سلطنت طلبان شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
نگویید سلطلنت طلبان. بلکه بگویید گروه بدبختان و بیچارگان و ذلیلان که از طرف ملت ایران اخراج شدند و با پول حرامی که حق ملت ایران است بر علیه ملت ایران دسیسه می چینند. ای مرگ بر این گروه ذلیلان. آرزوی آمدن به ایران و حتی دیدن کشور ایران را برای همیشه به گور خواهند برد.
Iran, Islamic Republic of
مورچه چیه بخواد کله پاچش باشه
Iran, Islamic Republic of
اون شاه با اون دبدبه کبکبش که هیچی اون پدرش هم نتونست هیچ غلطی کنه رضا شاه رو می گم حالا این جوجه کرم داره دمش رو تکون می ده
مرگ بر ربع تا بزرگشون وطن فروشای بی غیرت
Iran, Islamic Republic of
بگو
مرگ برشاه
مرگ بر شاه
مرگ بر شاه بگو
Canada
پرداختن شما به اين موضوع انها را مهم ميكند. والا به پير به پيغمبر اينجا كسي دنبال اين مرده هاي سياسي نيست.
... پهلوی غلط زیادی کرده