سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 16 Apr 2024
 
۰

درگیری در کازرون یک کشته برجا گذاشت

پنجشنبه ۲۱ تير ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۴۳
کد مطلب: 626567
فرمانده انتظامی کازرون از درگیری تعدادی از افراد یک روستا با پلیس حین جمع آوری پمپ های غیر مجاز آب و مرگ یک نفر خبر داد.
درگیری در کازرون یک کشته برجا گذاشت
به گزارش جهان به نقل از نیروی انتظامی، سرهنگ محمد عبادی نژاددر تشریح این خبر گفت: مأموران انتتظامی شهرستان کازرون در راستای اجرای حکم قضایی مبنی بر جمع آوری پمپ های غیر مجاز آب، به یکی از روستاهای مربوطه در حوزه پاسگاه انتظامی کمارج اعزام شدند.
 
وی ادامه داد: در حین اجرای حکم توسط مأموران انتظامی، تعدادی از افراد آن روستا نسبت به اجرای حکم معترض و ضمن تمرد و تعدی نسبت به مأموران ، اقدام به سنگ پرانی به سمت آنان و ایجاد درگیری کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کازرون افزود: در این خصوص مأموران انتظامی پس از اخطارهای فراوان مبنی بر متفرق شدن جمعیت، اقدام به تیر اندازی هوایی با سلاح ساچمه زنی کرده که در این میان یک نفر از متمردین به هویت " الف – الف" از ناحیه گردن مجروح و به بیمارستان انتقال داده شد که در بیمارستان فوت کرد.

سرهنگ عبادی نژاد با بیان اینکه در این درگیری تعدادی از مأموران انتظامی نیز از ناحیه دست و چشم و به وسیله سنگ پرانی افراد مجروح شدند، افزود: نیروی انتظامی مجری قانون است و بر اساس وظایف ذاتی خود در راستای اجرای حکم قضایی در مواجهه با مخلان نظم و امنیت عمل می کند.
 
منبع: مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *