شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۱

آمریکا و مکزیک به گروه ایران اضافه شدند

دوشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۴۱
کد مطلب: 363130
تیم‌های ملی والیبال آمریکا و مکزیک به گروه ایران در مسابقات قهرمانی جهان اضافه شدند.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، مسابقات والیبال قهرمانی جهان از ۸ شهریور سال جاری به میزبانی لهستان آغاز می‌شود. تاکنون تکلیف ۲۳ تیم از ۲۴ تیم حاضر در مسابقات مشخص شده و تنها نماینده پنجم منطقه آمریکای شمالی، مرکزی و دریای کارائیب باقی مانده است. دیدارهای پلی آف بین گواتمالا، دومینیکن، کاستاریکا و پورتوریکو به میزبانی پورتوریکو، تنها سهمیه باقی‌مانده را مشخص خواهد کرد.

پیش از این تیم‌های فنلاند، بلژیک، آلمان، صربستان، بلغارستان، لهستان، ایتالیا، روسیه و فرانسه از اروپا، تیم‌های برزیل، آرژانتین و ونزوئلا از آمریکای جنوبی، تونس، مصر و کامرون از آفریقا، کره جنوبی، چین، ایران و استرالیا از آسیا و مکزیک، کانادا، کوبا و آمریکا از آمریکای شمالی و مرکزی به مرحله نهایی مسابقات در لهستان صعود کرده‌اند که طبق جدول زیر، مسابقات مرحله اول را برگزار می‌کنند.
طبق اعلام فدراسیون جهانی والیبال، تیم ملی آمریکا به عنوان تیم اول منطقه آمریکای شمالی و مرکزی به همراه مکزیک به گروه D اضافه شدند تا دیگر حریفان ایران باشند. تیم ملی ایران روز سه شنبه ۱۱ شهریور با تیم ملی آمریکا در شهر کراکوف روبرو می‌شود. البته در جدول بالا، نام مکزیک به عنوان تیم چهارم نورسسکا هنوز وارد نشده است
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *