سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۰

روسیه از تحریم ایران حمایت نمی‌کند

شنبه ۳ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۲۰:۰۵
کد مطلب: 361859
رئیس آژانس تجاری روسیه در ایران گفت: دولت و مسئولان فدراسیون روسیه به هیچ عنوان از تحریم های یک طرفه علیه جمهوری اسلامی ایران حمایت نمی کنند.
به گزارش جهان به نقل از مهر، آندره لودنسکی ظهر شنبه در نشست مشترک اتاق بازرگانی همدان و اتاق بازرگانی روسیه با بیان اینکه دولت و مسئولان فدراسیون روسیه به هیچ عنوان از تحریم های یک طرفه علیه جمهوری اسلامی ایران حمایت نمی کنند، اظهار داشت: مهدی سنایی سفیر ایران در روسیه، برای هدایت و رهبری سفارت ایران در روسیه به روسیه امد.
 
وی با بیان اینکه در دیدارهای صورت گرفته تصمیم بر این شد که هیئتی تجاری از روسیه به استان همدان اعزام شود، بیان کرد: استان سوردلوفسک با استان همدان چهار هزار کیلومتر فاصله دارد و استان سوردلوفسک اسکلت و ستون فقرات اقتصاد روسیه است.
 
رئیس آژانس تجاری روسیه در ایران با بیان اینکه نخستین سلاح جنگی در استان سوردلوفسک به وجود آمد، بیان کرد: بدون حضور مستمر استان سوردلوفسک کسی قادر نیست سلاح های دفاعی خود را توسعه دهد.
 
رئیس اتاق بازرگانی و صنایع منطقه اورال در ادامه با بیان اینکه ارتباط مستقیمی با نمایندگان استان همدان داشته ایم، عنوان کرد: امروزه شاهد آن هستیم که شرکت ها و کمپانی های روسیه با اشتیاق خواهان همکاری روز افزون با استان همدان هستند.
 
سوتلاتا بورسینلا اوگلا با بیان اینکه هیئت اعزامی از روسیه موفق به بازدید از استان همدان شده است، ابراز داشت: علاقمند همکاری با استان همدان هستیم و سعی می شود در بهترین محصولات با استان همدان همکاری شود.
 
وی با بیان اینکه استان سوردلوفسک یکی از قطب های متالوژی، صنایع سنگین، صنایع شیمیایی و صنایع نظامی است، ابراز داشت: استان سوردلوفسک یکی از بزرگترین قطب های صنایع برتر و نظامی و همچنین قطب نمایشگاه ها است.
 
رئیس اتاق بازرگانی و صنایع منطقه اورال با بیان اینکه اتاق بازرگانی و صنایع استان سوردلوفسک و ناحیه روسیه از هیچ کمکی در راستای توسعه روابط دریغ نمی کند، عنوان کرد: هیئت تجاری همدانی از پتانسیل های استان سوردلوفسک خوشحال می شوند و شرکای تجاری قابل اعتماد و درستی پیدا می کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *